Pjevs 24 Skrevet 10. Juli, 2016 Nogle der har været der forbi..http://side6.dk/resultatside/?q=thaiheaven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 17. Juli, 2016 Jeg kan da prøve at ringe til det nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 20. Juli, 2016 Nogen der har været forbi? Er det udenfor byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg slaven 26 Skrevet 22. Juli, 2016 Jeg følger spændt med her..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Caveman Skrevet 22. Juli, 2016 Jeg synes nu ikke at de ligefrem ser særligt glade ud på billederne. Synes deres ansigtsudtryk er lidt mugne, ikke vildt indbydende. Men kan vel være de havde en dårlig dag, da billderne blev taget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 24. Juli, 2016 (edited) Slet ingen der har prøvet endnu? Er mest til både massage og happy ending.. det her virker mere som kun bordel. Redigeret 24. Juli, 2016 af losser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailoveraalborg 7 Skrevet 7. September, 2016 Jeg har været forbi, jeg har også skrevet en anmeldelse af stedet. Det er super godt, og der er både massage og happy ending hvis man ønsker. Det ligner ikke et bordel når man kommer ind. Det er indrettet rigtig hyggeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 8. September, 2016 det er ikke et sted jeg bryder mig om, når man aftaler 30 minutter så skal man ikke stå uden for døren efter 20 minutter, og selve besøgt var nu heller ikke noget at skrive hjemme om. Tag til Randers 1 time er billigere der. i Nørresundby. Ja altså 20 minutter for 1200kr alt for dyrt, kommer ikke igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailoveraalborg 7 Skrevet 28. September, 2016 Kjeldsen skrev, den 8/9/2016 at 07:26: det er ikke et sted jeg bryder mig om, når man aftaler 30 minutter så skal man ikke stå uden for døren efter 20 minutter, og selve besøgt var nu heller ikke noget at skrive hjemme om. Tag til Randers 1 time er billigere der. i Nørresundby. Ja altså 20 minutter for 1200kr alt for dyrt, kommer ikke igen Må man spørge om hvad du havde bestilt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 28. September, 2016 en halv times cocktail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailoveraalborg 7 Skrevet 28. September, 2016 Kjeldsen skrev, for 4 timer siden: en halv times cocktail Fik du din orgasme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 28. September, 2016 Jeg blev færdig, også ville jeg have massage for resten af tiden men nej, færdig slut også gik jeg, kommer ikke igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg