Hamdersen 7 Skrevet 11. Juli, 2016 Har kigget og holdt lidt øje med hende, men syntes ikk jeg kan finde andmeldeser af hende? Slet ingen der har prøvet den gp af ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juli, 2016 Hamdersen skrev, for 4 timer siden: Har kigget og holdt lidt øje med hende, men syntes ikk jeg kan finde andmeldeser af hende? Slet ingen der har prøvet den gp af ? Hej... Besøgte hende for ca. 1 måned siden. Rigtig sød, flot og fræk pige. Hun kan tydeligvis godt lide det hun laver....så du kan rolig tage og besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tøsen85 72 Skrevet 11. Juli, 2016 mcmike skrev, for 6 timer siden: Hej... Besøgte hende for ca. 1 måned siden. Rigtig sød, flot og fræk pige. Hun kan tydeligvis godt lide det hun laver....så du kan rolig tage og besøge hende. Uuh tak for de søde ord mcmike og ja elsker mit nye erhverv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull997 2 Skrevet 24. August, 2016 Jeg har besøgt hende to gange i Vojens. Kendte hende i forvejen fra en webcamside - men hun er langt bedre irl! Hun lader til at nyde legen. Jeg skal snart derhen igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg