StjernePer 19 Skrevet 11. Juli, 2016 Så skulle det være - jeg måtte prøve en Ladyboy - efter at kigge på billeder af Nadie og Malii måtte jeg besøg dem. Ringede til Malii og aftalte en tid - da jeg ankom til stedet åbene Nadie - hun et godt nok en køn tøs, hun sagde at Malii lige havde få en kunde, så jeg overvejede kraftigt Nadie - men jeg havde jo en aftale med Malii. Der gik kun 5min, så stod den mest sexede Ladyboy i døren. Jeg meldte straks at det var mit første besøg ved en trans, Malii svarede tilbage med det dybeste og længste kys jeg længde har modtaget - waw. Hun smilede over hele hendes dejlige ansigt. Efter det med pengene var overstået - var der meldt lækkert og sexet kys - som blev erstattet af en fantastisk 69 - hun nyder virkelig at få slikket The balls - dejlige lyde. Herefter mange dybe kys hvor hun spurgte om hun måtte prøve mig - vær forsigtig sagde jeg. Det var en ud af boksen oplevelse, som jeg aldrig glemmer - tusind tak Malii. Hun kom i en dejlig omgang efter ca. 10min. Så skulle jeg prøve efter ordre fra Malii. Hun er super stram og lækker at kn.... - herefter lå vi og hyggede - intet tidspres. Da vi var færdige var der gået noget tid - men Malii sagde hun havde haft en dejlig oplevelse. Tak Malii for at føre mig ind i denne dejlige verden. Hvis i besøger tøserne, så pas godt på dem - det fortjener de begge. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
geo 83 Skrevet 12. Juli, 2016 Dejlig anmeldelse - det skal altså prøves, MEGET snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StjernePer 19 Skrevet 17. Juli, 2016 Jeg bliver nød til at besøge denne dejlighed igen, hun er simpelhed for lækker. Jeg kommer tilbage efter besøgt. Er der nogen der har prøvet hendes pisk ? - jeg har aldrig prøvet pisk, så gerne noget feedback Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peteypower 69 Skrevet 20. Juli, 2016 Malii er bare vidunderlig - super sød og så fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StjernePer 19 Skrevet 19. August, 2016 Nogen der ved hvor den skønne steg er henne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 19. August, 2016 (edited) jeg er ikke 100% sikker, men måske dette er et godt gæt http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileID=3104&lan=da Redigeret 19. August, 2016 af peterhansenx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StjernePer 19 Skrevet 20. August, 2016 Jeg prøver i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StjernePer 19 Skrevet 23. August, 2016 Desværre vi har mistet en stjerne i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StjernePer 19 Skrevet 2. September, 2016 Desværre - men du kan opleve hende på video Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy_Joe 49 Skrevet 3. September, 2016 StjernePer skrev, for 4 timer siden: Desværre - men du kan opleve hende på video Hvilke video. ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 3. September, 2016 Sexy_Joe skrev, for 9 timer siden: Hvilke video. ?. https://www.eroguide.dk/forum/topic/61085-malii-igen-og-om-at-besøge-ladyboys/#comment-499951 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StjernePer 19 Skrevet 6. September, 2016 Er det nogen de ved om Malli er kommet tilbage til København - hendes 'søster' er i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg