Hop til indhold
TommyHansen

Gangbang i Herning - fredag d. 15. juli fra 19 - 23

Recommended Posts

Jeg hedder Sandie, og er en fræk tøs på 34, der gerne vil prøve mit første gangbang med mindst 5 fyre.

Jeg er en lækker pige med dejlige former, og jeg elsker når flere mænd leger med og sutter på mine store flotte bryster.

Jeg elsker også at slikke på en dejlig stiv pik, så jeg sutter uden gummi.

Du må komme i ansigtet og munden på mig.

Jeg sluger gerne din varme sperm. Jeg elsker sperm.

Alt sex er med gummi af hensyn til vores egen sikkerhed.

Ingen analsex.

PRISER

1 time for 1200 kroner

2 timer for 2200 kroner

4 timer for 3900 kroner

TILMELDING på telefon 50 58 93 96

Du får besked på sms med adressen fredag kl. 12, så det er vigtigt, at jeg får dit mobilnummer ved tilmelding.

(Det er mig alene, der står for arrangementet. Tommy Hansen har bare ladet mig bruge hans profil til at reklamere på.)

13643882_10210341584282518_420808619_n.jpg

13650610_10210341584242517_957054870_n.jpg

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op :) 

Super initiativ, men prisen er da lidt i den skarpe ende når man elles ser hvad der er af andre GB modeller i jylland. Var til et super et i går i Støvring ;)

Men held og lykke, jeg melder pass 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er da godt nok i den dyre ende. Jeg var til et super lækkert gangbang i lørdags i vejle. 2 timers super sex, anal m.m super dejlig slank pige, som leverede varen, og var pænt liderlig, og utroligt dejlig af væsen. Desuden var der nogle der kom lidt sent, pga trafikken, så gangbanget blev forlænget, så alle fik hva de kom efter. 2,5 lækre timer.  1200.- inklusiv drikkevarer. Glæder mig til hun kommer igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...