Ubeskriveligt 781 Skrevet 28. August, 2019 Og annoncen er nu slettet. Tænker Mille eller hendes venner læser med herinde. Bortset fra det så vil jeg nu gerne vide om hende jeg har booket/kneppet whatever er en tidligere mand. Det er meget muligt, nogle er ligeglade men jeg er ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1270 Skrevet 28. August, 2019 (edited) Ubeskriveligt skrev, for 23 minutter siden: Og annoncen er nu slettet. Tænker Mille eller hendes venner læser med herinde. Bortset fra det så vil jeg nu gerne vide om hende jeg har booket/kneppet whatever er en tidligere mand. Det er meget muligt, nogle er ligeglade men jeg er ikke. Jeg vil mene der er temmelig stor forskel på at "booke", "kneppe" og "whatever"... ... og hystaderne kan bare falde helt ned, det er ganske kærligt ment Redigeret 28. August, 2019 af Argent Auto-embed virker åbenbart fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Januar, 2021 stantheman skrev, den 15.7.2016 at 09:53: Det var dog en ærgerlig "anmeldelse" af et besøg, hvor du kun nåede til fordøren. Jeg tror jeg har skrevet lidt om Mille før. Jeg kan ikke sige noget om hendes kromosomer med garanti (ligesom "anmelder" ikke kan), men uanset hvad, så opfatter og opfører hun sig som en kvinde når jeg besøger hende. Hun er fræk, sød og sjov og frem for alt virker det som om hun faktisk er liderlig og tændt på jobbet. Ift. udseende, så er hun imho slet ikke maskulin, men det er korrekt, at der ikke er meget hofter og røven kan ikke kategoriseres som "bubble butt" på nogen måde. Hun er også lidt højere end mange andre tøser. Men det har hun til fælles med en del andre piger. Hvad der er unikt med hende er, at hun er liderlig og elsker anal og fisting. Hun kan også lide at blive revet lidt rundt, hvilket jeg synes er herligt. Om hun i et tidligere liv har været skruet anderledes sammen kan jeg ikke gå op i og jeg synes ærlig talt det er småligt at bekymre sig om. Endelig - billederne er ægte, men de trænger til at blive opdateret. Ikke fordi de ikke er vellignende, for det er de, men fordi vi har set på dem i årevis nu. Er i 100% sikker på det er en mand ? jeg er fanme tæt på at lave en aftale med “hende”, for den annonce og billederne er fanme spændende og fræk - men skal altså ikke have sex med en tidligere mand.... syntes altså i øvrigt de billeder viser der er smal talje, lækker røv osv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 28. Januar, 2021 troublemaker1968 skrev, den 26.1.2021 at 13:46: Er i 100% sikker på det er en mand ? jeg er fanme tæt på at lave en aftale med “hende”, for den annonce og billederne er fanme spændende og fræk - men skal altså ikke have sex med en tidligere mand.... syntes altså i øvrigt de billeder viser der er smal talje, lækker røv osv ? Jeg 100 på at det ikke er en mand, men måske kun 95 procent sikker på, at det var en mand engang, for det er ikke noget vi har talt om. Der er en pointe med ordkløveriet. Når jeg møder Mille i dag oplever jeg en kvinde. Hun opfatter sig selv som kvinde og agerer som en kvinde. Helt lavpraktisk er ud udrustet som en kvinde. Brysterne er hjulpet og andre dele er også hjulpet på vej. Hvis I bare knepper vil du ikke opdage noget. Når jeg fister hende i skeden kan jeg mærke, at noget er anderledes. Modsat de fleste kvinder jeg har haft hård og pervers sex med, så er det de anale lege der for alvor gør hende opstemt. Det kunne indikere noget, men opsummerede er det som at være sammen med en meget liderlig og pervers milf med tendenser imod sub/swich uden at være eksplicit omkring det. Giv hende et besøg. Du kan jo altid gå hvis det ikke duer for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg