Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Caveman

Tror formålet med staven er at stikke den op i hendes mis, eller hun stikker den et sted hvor solen aldrig skinner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg også. Men jeg tænkte om der er nogen der har prøvet hende og mere end tror? Om hun rent faktisk er så kinky som hun ser ud, eller om det bare er kustume.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun må da være sådan, semi- Thai, hun ligner ikke en 100% Thai, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, og thaier plejer heller ikke at være så kinky, derfor er jeg også lidt nysgerrig på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da vist blot en legetøjs politi stav, der sikkert har hørt med hendes "pollerti uniform"

Men for lidt penge, vil hun sikkert gerne stikke den alle steder hen. Thaipiger er sgu lige så kinky som alle andre, de er blot ikke offentlige omkring det. Lift nummisjov er langt de fleste med på - der er som altid et spørgsmål om at få muldvarpen.

 

Redigeret af johanneseb
Tyrkfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så jeg er ikke den eneste der syntes hun ser spændende ud. Men er der ikke een eneste der har prøvet hende? 

Nogen gange tror vi jo at vi repræsentere størstedelen af besøgende i Danmark. Men så viser det sig at vi kun udgør en brøkdel af besøgende af glædespiger. Øv for den...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ikke surmule.. Det er da bare at besøge damen, der behøver da ikke at være en anmeldelse her først, for at det kan blive godt!

Var selv på besøg i går hos en chokolade farvet pige, det havde jeg ikke prøvet før men nu skulle det være.. Der var ikke nogle som havde skrevet som hende herinde, men det var alligevel et super dejligt besøg!! Så på med vanten og afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...