Dustman 48 Skrevet 16. Juli, 2016 Hey Lads Har tilmeldt mig dette GB - helt ny pige hun kommer direkte fra SD og har ikke prøvet det før...... Har dog prøvet pigen gennem SD og hun er super fræk - jeg glæder mig https://www.annoncelight.dk/showad/211503 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 17. Juli, 2016 Hun ser godt ud på billederne. Arbejder på at få kalenderen til at gå op. Kunne godt tænke mig at få prøvet et GB. Er der andre som har kendskab til pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 17. Juli, 2016 Jeg synes bare ikke pigen ligner en på 70kg - på billederne noget stemmer ikke - med mindre hun har jern implantater et eller andet sted men lækkert at se på bestemt nogle gange ville man gerne være jyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 17. Juli, 2016 Der er problemer med sikkerheden på linket får jeg at vide ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 17. Juli, 2016 AL laver underlige fejl: www.annoncelight.dk bruger et ugyldigt sikkerhedscertifikat. Certifikatet gælder kun til følgende navne: annoncelight.dk, familien.dk, lattannons.se, test.annoncelight.dk Fejlkode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN Kan hverken gå til den fra Firefox eller Chrome. WTF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jeppe Skrevet 17. Juli, 2016 https://annoncelight.dk/showad/211503 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 18. Juli, 2016 Hej, Hun skal nok veje 70 kg, hun er rimelig muskuløs og træner en del, det ser også ud til at der er komme silikone i brysterne siden jeg var der. Jeg mødte hende for 3 år siden igennem Sugardaters.dk vi mødtes kun en gang pga. hun ikke lige er min type og sexen var gangske gennemsnitlig. Jeg håber for deltageren at hun har udviklet sig i de 3 år ellers skal i tage al initiativ he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 18. Juli, 2016 Bare Rolig Jeg har en helt anden oplevelse da jeg var der for 14 dage siden tog hun initiativ, men jeg gjorde dog mit - hun fik få klask i røven riv i håret da jeg arbejde bagfra, - og ellers lidt klaps her og der og lidt knip mv hehehe det var godt og det bliver det i morgen også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 18. Juli, 2016 Er det samme pige som holdet 2 GB i Støvring for ikke så længe siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 18. Juli, 2016 Dustman, nu er smag og behag heldigvis forskellig, og du blev nok heller ikke bidt at hendes hund LOL Jeg kan dog ikke forstille mig en GB med hende, lyder lidt som om Dustman er arrangør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 18. Juli, 2016 Nej det tror jeg ikke hun er, fyren siger som Mads skriver at hun har haft et par SD dates men at GB er helt nyt. Og Mads jo vi er alle forskellige...nu kan jeg jo godt lide dyr(til at passe på en - og den lille pis hund bed ikke mig) - nej jeg er ikke arrangør er entusiast med GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 18. Juli, 2016 (edited) Dustman, et par SD dates er vist en underdrivelse, jeg kender nogle stykker der har været der og jeg tror ikke jeg kender dem alle. Hun har været på SD on and off i 3. Men dejligt at du kan lide hende og at sexen er god når I er sammen, det har jo ofte noget med kemi at gøre og den var der nok ikke da jeg mødte hende. link til hende SD profil https://sugardaters.dk/show?alias=Nordjy Redigeret 18. Juli, 2016 af MadsAalb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 19. Juli, 2016 Kan se det er aflyst p.g.a. Sygdom. Rigtig god bedring. Håber at det passer bedre i min kalender næste gang hun får lyst til at holde et GB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 19. Juli, 2016 ØV pis havde lige set frem til en god tirsdag Så må jeg dælme nok kører til Hadsten i morgen ...den annonce ser lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 19. Juli, 2016 Ja disse amatører bliver desværre ofte ramt af sygdom når det spidser til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 21. Juli, 2016 Aflysning som forventet herfra, dengang jeg skulle lave aftale med hende nåede vi op på 4 aflysninger inden det lykkedes. Hun kom ikke online på SD og svarede blot med en undskyldning om at hun havde travlt når hun kom online igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 21. Juli, 2016 Nu er tøsen frisk og klar i Støvring igen kan jeg se jeg snupper lige en tur ....kom ikke til Hadsten alligevel i går trafikken drillede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 21. Juli, 2016 Dustman skrev, for 12 minutter siden: Nu er tøsen frisk og klar i Støvring igen kan jeg se jeg snupper lige en tur ....kom ikke til Hadsten alligevel i går trafikken drillede Når jeg har gået en 2-3-4 dage, og glædet mig til det skal blive lørdag, så jeg kan komme afsted og hygge med skønheden, så skal der mere til end lidt trafikale problemer, før jeg melder afbud KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 22. Juli, 2016 JA men holdt i kø på E45 var vidne til uheldet så kunne jo ikke bare skrid, vende slæde og pisse retur modsat i nødsporet for at få en gang fiss - som jeg havde glædet mig til i 2-3 dage.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 22. Juli, 2016 Glæder mig til og høre hvordan det gik idag. Det er ikke til at få kalenderen og arbejdet til at gå op i en højere enhed midt i ferien. Bare træls. Håber I har hygget jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 28. Juli, 2016 En lille anmeldelse vil være på sin plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 18. August, 2016 Nu er tøsen på igen og jeg skal med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 309 Skrevet 21. September, 2016 (edited) - Redigeret 21. September, 2016 af fyr9000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg