Mexacs 3 Skrevet 16. Juli, 2016 Kan man finde gade ludere udover på istedgade?? Har en tusse som skal bruges på en beskidt luder.. Eller to ludere?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 16. Juli, 2016 Der står/går ofte piger på Halmtorvet, specielt delen mellem Skelbækgade og Slagterboderne. Har aldrig benyttet mig af en gadepige, så kan på ingen måde rådgiver nærmere - men de står der altid og gør sig til.. Go' vind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Caveman Skrevet 16. Juli, 2016 Hvad med diskoteker og værtshuse? Masser af kvindfolk, skal bare snakkes med og have nogle drinks. Og koster nok ca det samme i sidste ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
birger1982 0 Skrevet 16. Juli, 2016 Skelbækgade går der tit ladies. mest mørke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrickpågaden 47 Skrevet 16. Juli, 2016 Jeg har god erfaring med gadeludere... Jeg plejer gerne at samle dem op på Skelbækgade, men det er ved at tynde kraftigt ud. Jeg er mest til østeuropæere, men der er snart langt imellem og i istedgade syntes jeg kun man finder afrikanere og no offence men det er bare ikke rigtigt mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mexacs 3 Skrevet 16. Juli, 2016 Tak for jeres svar.. Var lige i Skelbækgade.. 2-3 neger piger.. 2 af dem lignede en twixbar der var blevet trådt på.. Men en af dem var 20-22, stor fast negerrøv.. Hun tog den til roden uden kondom.. Knaldede hende med, og spurgte om endnu et blow, fik det igen uden kondom, og kom hende i munden.. Hun råbte og skreg, gav hende en 50'er mere.. Så var hun tilfreds. prøv Vesterbro torv efter 01:00.. Mange unge piger med store bryster og røv, men negere.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrickpågaden 47 Skrevet 16. Juli, 2016 Mexacs skrev, for 28 minutter siden: Tak for jeres svar.. Var lige i Skelbækgade.. 2-3 neger piger.. 2 af dem lignede en twixbar der var blevet trådt på.. Men en af dem var 20-22, stor fast negerrøv.. Hun tog den til roden uden kondom.. Knaldede hende med, og spurgte om endnu et blow, fik det igen uden kondom, og kom hende i munden.. Hun råbte og skreg, gav hende en 50'er mere.. Så var hun tilfreds. prøv Vesterbro torv efter 01:00.. Mange unge piger med store bryster og røv, men negere.. Hvad måtte du så give for sådan en tur sådan i alt? Og var det i bilen eller på et af værelserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mexacs 3 Skrevet 16. Juli, 2016 På en nedrivningsplads.. 550 i alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
birger1982 0 Skrevet 16. Juli, 2016 Uha havde hun et navn? jeg gik der lige to smukke gade piger lœngere oppe mod stationen. eller kun sorte lœngere nede. ene tilbød mig gratis blow ja ja tro på den. Der var 2 rigtig lœkre lige da jeg kom rundt om hjørnet med de hoppede begge ind i en bil. Heldig kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest supertyr Skrevet 19. August, 2016 Mexacs skrev, den 16/7/2016 at 22:29: Kan man finde gade ludere udover på istedgade?? Har en tusse som skal bruges på en beskidt luder.. Eller to ludere?? prøv Skelbækgade ved Fisketorvet, der kan du finde nogle danske ludere, der enten gør det bilen hotellet eller hjemme hos dem selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Someone? 0 Skrevet 8. Oktober, 2023 Guest supertyr skrev, den 19.8.2016 at 22:29: prøv Skelbækgade ved Fisketorvet, der kan du finde nogle danske ludere, der enten gør det bilen hotellet eller hjemme hos dem selv Hvor mange er hvide og tynde er der, og hvad er snit prisen for en fin omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiillii 303 Skrevet 8. Oktober, 2023 Someone? skrev, for 4 minutter siden: Hvor mange er hvide og tynde er der, og hvad er snit prisen for en fin omgang? 7 år gammel tråd du skriver i. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg