Hop til indhold
Vikingekongen

Anal - Harmony

Recommended Posts

Hej 

har nu været på Harmony et par gange og synes det er de samme piger jeg ser - men har i erfaring med hvem som er til anal - og ikke mindst også nyder det - det skal også være godt for hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Erikson

Hej Vikingkongen  hvor er det sted Hamony fortæl lidt om det hvor og hvad de tilbyder  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Erikson

det var et fladt svar kan ikke finde noget herinde der hedder Hamony links elelr andre anmeldelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Hvis du nu stavede det korrekt med HaRmony, så kunne det være det kunne lykkes for dig.

Vh Maii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Erikson

nej Hr Vikingkonge  du er sku da lidt arogant i dit svar jeg er ikke så godt velbefaret i det indviklide søge funktion herinde vi kan vel alle lave et par stavefejl er ikke journalisk eller skolelære

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erikson skrev, 1 time siden:

nej Hr Vikingkonge  du er sku da lidt arogant i dit svar jeg er ikke så godt velbefaret i det indviklide søge funktion herinde vi kan vel alle lave et par stavefejl er ikke journalisk eller skolelære

Så behøver du jo ikke fortsætte stilen.

Men der er altså rigtigt mange indlæg om Harmony og FKK på forum i det hele taget.

Int

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Erikson
Internalizer skrev, for 15 minutter siden:

Så behøver du jo ikke fortsætte stilen.

Men der er altså rigtigt mange indlæg om Harmony og FKK på forum i det hele taget.

Int

bla bla jeg er jo ikke en  nørd her inde med at se i gamle indlæg men jeg kan da oplyse til andre at det er en saunasex club i Hamburg så ved i andre det det var så noget bøvlet at finde ud af det men nu ved i andre det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Bare på forsiden i FKK forum er der på nuværende tidspunkt minimum 7 tråde om Harmony :-D Du har stillet spørgsmålet i Tysklandsforum her er Harmony da ualmindelig svær at overse :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erikson skrev, for 4 timer siden:

bla bla jeg er jo ikke en  nørd her inde med at se i gamle indlæg men jeg kan da oplyse til andre at det er en saunasex club i Hamburg så ved i andre det det var så noget bøvlet at finde ud af det men nu ved i andre det

No shit Sherlock :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erikson skrev, den 17. jul. 2016 at 17:33:

Søgefunktionen er ikke så besværlig, oppe i højre hjørne hvor der er et forstørrelsesglas skriver du harmony og klikker på forstørrelsesglasset, så vælter der oplysninger frem.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...