Friskfyr 13 Skrevet 17. Juli, 2016 Er der nogen her inde som har besøgt geisha som skulle holde til ved Dronninglund . ? En 63 årig kvinde skulle hun være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 17. Juli, 2016 https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=geisha&type=forums_topic&nodes=78 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 18. Juli, 2016 Jeg har været der for et stykke tid siden. Hun er en sød kvinde og virker til at kunne lide det hun laver Man ved blowjobbet er der efter min egen smag, alt for meget lyd fra hende af. Hun stønner med hver gang forhuden går tilbage, og det var lidt af et turn off set fra min side, men andre synes vel det er fedt. Blowjobbet var aftalt uden gummi og det fik jeg, men det var kun en del af forspillet, da det jo var hele pakken jeg kom der for. Blowet var ellers rigtigt godt hvis vi ser bort fra hendes overdrevne stønnen. Hun startede med at ville ride mig, og før jeg fik set mig om, og tænkt mig om, så var pikken inde i hende og hun red der ud af. Problemet var blot, at hun havde sadlet op uden gummi på drengen, og det var ikke aftalt, men nu heller ikke det modsatte. Jeg gik blot ud fra, at samlejet var med gummi og jeg ikke behøvede at nævne noget om det der. Jeg blev dog klogere skal jeg love for og efter dette har jeg ikke taget noget for givet siden Så vær lige lidt obs på gummiet når du er der.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr 13 Skrevet 19. Juli, 2016 Hej cabelas1 tak for dit fine svar ! Jeg vil vildt gerne besøge hende . Og har mailet med hende . Men nu har jeg så skrevet hvornår jeg ønsker en tid og det hele . Men så svare hun så ikke tilbage .. Hvordan fik du aftalt med hende ? Fik du et nummer eller hvordan gjorde du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr 13 Skrevet 19. Juli, 2016 Cabelas1 skrev, den 18. juli 2016 at 18:00: Jeg har været der for et stykke tid siden. Hun er en sød kvinde og virker til at kunne lide det hun laver Man ved blowjobbet er der efter min egen smag, alt for meget lyd fra hende af. Hun stønner med hver gang forhuden går tilbage, og det var lidt af et turn off set fra min side, men andre synes vel det er fedt. Blowjobbet var aftalt uden gummi og det fik jeg, men det var kun en del af forspillet, da det jo var hele pakken jeg kom der for. Blowet var ellers rigtigt godt hvis vi ser bort fra hendes overdrevne stønnen. Hun startede med at ville ride mig, og før jeg fik set mig om, og tænkt mig om, så var pikken inde i hende og hun red der ud af. Problemet var blot, at hun havde sadlet op uden gummi på drengen, og det var ikke aftalt, men nu heller ikke det modsatte. Jeg gik blot ud fra, at samlejet var med gummi og jeg ikke behøvede at nævne noget om det der. Jeg blev dog klogere skal jeg love for og efter dette har jeg ikke taget noget for givet siden Så vær lige lidt obs på gummiet når du er der.... Hej cabelas1 tak for dit fine svar ! Jeg vil vildt gerne besøge hende . Og har mailet med hende . Men nu har jeg så skrevet hvornår jeg ønsker en tid og det hele . Men så svare hun så ikke tilbage .. Hvordan fik du aftalt med hende ? Fik du et nummer eller hvordan gjorde du ? Citer indlæg Rediger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 19. Juli, 2016 Her er lige et link til den modne Geisha https://annoncelight.dk/showad/176205 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr 13 Skrevet 19. Juli, 2016 Beaver skrev, for 1 time siden: Her er lige et link til den modne Geisha https://annoncelight.dk/showad/176205 Ja jeg så hun havde lagt en ny annonce op. Også derfor jeg skriver om der var nogen som havde besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 19. Juli, 2016 Jeg besøgte den frække kvinde tilbage i januar - og jeg fik alt den sex jeg orkede i den aftalte time. En tændt og meget "engageret" kvinde. Glæd dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dikkedik 20 Skrevet 20. Juli, 2016 Har prøvet at skrive til hende et par gange i tidens løb. Hun svarer næsten aldrig, så bevæbn dig med god tålmodighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr 13 Skrevet 20. Juli, 2016 dikkedik skrev, for 6 timer siden: Har prøvet at skrive til hende et par gange i tidens løb. Hun svarer næsten aldrig, så bevæbn dig med god tålmodighed. Har jeg også fundet ud af . Den her gang har hun godt nok svaret tilbage helt hen til at hun skulle have mit nr og så skulle hun sende adressen . Men jeg har ikke hørt noget indnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 22. Juli, 2016 Friskfyr skrev, den 19/7/2016 at 20:28: Hej cabelas1 tak for dit fine svar ! Jeg vil vildt gerne besøge hende . Og har mailet med hende . Men nu har jeg så skrevet hvornår jeg ønsker en tid og det hele . Men så svare hun så ikke tilbage .. Hvordan fik du aftalt med hende ? Fik du et nummer eller hvordan gjorde du ? Citer indlæg Rediger Som jeg husker det, så kan hun godt være lidt svær at få en aftale med. Men det skal nok ses i lyset af, at hun vist ikke tager så mange ind, og det derfor kun er en gang i mellem hun modtager en til besøg. Grunden er nok, at det er fra hendes hus og hun bor i et villakvarter. Som jeg husker det, så fik vi ordnet alt over pc, og jeg kørte til adressen. Det skal dog siges, at hun vil have du holder i bilen udenfor villakvarteret, og går ind til hendes hus. Tror blot du skal have lidt tålmodighed mht. kontakt, og så lykkes det nok en dag... God vind med dit besøg hos hende, og skriv da gerne en anmeldelse her på siden, så vi andre kan høre hvad du synes om dit besøg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 22. Juli, 2016 Cabelas1 skrev, for 5 timer siden: Som jeg husker det, så kan hun godt være lidt svær at få en aftale med. Men det skal nok ses i lyset af, at hun vist ikke tager så mange ind, og det derfor kun er en gang i mellem hun modtager en til besøg. Grunden er nok, at det er fra hendes hus og hun bor i et villakvarter. Som jeg husker det, så fik vi ordnet alt over pc, og jeg kørte til adressen. Det skal dog siges, at hun vil have du holder i bilen udenfor villakvarteret, og går ind til hendes hus. Tror blot du skal have lidt tålmodighed mht. kontakt, og så lykkes det nok en dag... God vind med dit besøg hos hende, og skriv da gerne en anmeldelse her på siden, så vi andre kan høre hvad du synes om dit besøg.. Helt enig i ovenstående. Jeg har oplevet det samme. Skrev selv et par gange og vedh. også et foto - det gav pote. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friskfyr 13 Skrevet 23. Juli, 2016 Cabelas1 skrev, den 22. juli 2016 at 10:27: Som jeg husker det, så kan hun godt være lidt svær at få en aftale med. Men det skal nok ses i lyset af, at hun vist ikke tager så mange ind, og det derfor kun er en gang i mellem hun modtager en til besøg. Grunden er nok, at det er fra hendes hus og hun bor i et villakvarter. Som jeg husker det, så fik vi ordnet alt over pc, og jeg kørte til adressen. Det skal dog siges, at hun vil have du holder i bilen udenfor villakvarteret, og går ind til hendes hus. Tror blot du skal have lidt tålmodighed mht. kontakt, og så lykkes det nok en dag... God vind med dit besøg hos hende, og skriv da gerne en anmeldelse her på siden, så vi andre kan høre hvad du synes om dit besøg.. Okay jeg må bare have tålmodighed og se hvad der sker . Hun skrev godt nok tilbage og skulle have mit nr . Så ville hun sende adressen om eftermiddagen . Men der kom dælme aldrig en adresse .. Men må prøve igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 24. Juli, 2016 Det skal nok lykkes for dig, og jeg glæder mig til at høre om dit besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Pipo Gigante 46 Skrevet 24. Juli, 2016 Jeg tror denne dame er meget selektiv omkring hvem der "må komme på besøg" har selv skrevet til hendes mail (2 forskellige) over det sidste 1,5 års tid men uden den mindste form for tilbage vending, har ellers prøvet div trix med billede beskrivelse af mig selv osv.... vi stakkels trængende sjæle må vel bare væbne os med tålmodighed!!! Mvh El Pipo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. Juli, 2016 Cabelas1 skrev, den 18. juli 2016 at 18:00: Jeg har været der for et stykke tid siden. Hun er en sød kvinde og virker til at kunne lide det hun laver Man ved blowjobbet er der efter min egen smag, alt for meget lyd fra hende af. Hun stønner med hver gang forhuden går tilbage, og det var lidt af et turn off set fra min side, men andre synes vel det er fedt. Blowjobbet var aftalt uden gummi og det fik jeg, men det var kun en del af forspillet, da det jo var hele pakken jeg kom der for. Blowet var ellers rigtigt godt hvis vi ser bort fra hendes overdrevne stønnen. Hun startede med at ville ride mig, og før jeg fik set mig om, og tænkt mig om, så var pikken inde i hende og hun red der ud af. Problemet var blot, at hun havde sadlet op uden gummi på drengen, og det var ikke aftalt, men nu heller ikke det modsatte. Jeg gik blot ud fra, at samlejet var med gummi og jeg ikke behøvede at nævne noget om det der. Jeg blev dog klogere skal jeg love for og efter dette har jeg ikke taget noget for givet siden Så vær lige lidt obs på gummiet når du er der.... Kan det tænkes at hun ikke stønner hvis man er omskåret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyjuice 3 Skrevet 10. August, 2019 Er hun stadig aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Perflarsen1 3 Skrevet 11. August, 2019 Jeg har mødt hende flere gange og hun er fantastisk, men hun svarer pludselig ikke på mails mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Perflarsen1 3 Skrevet 28. Juni, 2021 Nogen der ved om hun er stoppet i branchen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 14. Marts, 2022 Kunne nogen sende mig en pb med hendes mail adresse, Please!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 14. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, for 3 timer siden: Kunne nogen sende mig en pb med hendes mail adresse, Please!!!!!!! Du spørg til en annonce, der ikke har haft kontakt med denne gp - i tråden siden juli 2016 - og der er det oplyst hun var 63 år så måske du ikke skal forvente det store held - jeg er meget aktiv på AL og div. Sider - jeg husker hende udmærket - og har ikke set hende måske i fler år. Tror alt ønsker jeg dig held og lykke i din søgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 14. Marts, 2022 Søger videre, kan det være hende her. Tænker om nogen kan kende hende. https://annoncelight.dk/showad/242070 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 14. Marts, 2022 Den annonce er jo fra 2018 så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg