Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ikke så erfaren ud i hele miljøet omkring Thai pigerne, jeg har læst en del tråde og synes det er svært at blive klog på hvad der

tilbydes hos de enkelte piger , kan forstå at der mange gange skal en del besøg til før den fulde pakke tilbydes.

Da jeg ikke har økonomi til at arbejde mig igennem alle stederne håber jeg at nogen kan løfte sløret for hvor der kan tilbydes mega fransk

eller cum in face  ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefætter skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke så erfaren ud i hele miljøet omkring Thai pigerne, jeg har læst en del tråde og synes det er svært at blive klog på hvad der

tilbydes hos de enkelte piger , kan forstå at der mange gange skal en del besøg til før den fulde pakke tilbydes.

Da jeg ikke har økonomi til at arbejde mig igennem alle stederne håber jeg at nogen kan løfte sløret for hvor der kan tilbydes mega fransk

eller cum in face  ....

Indlægget før dit eget....

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefætter skrev, for 9 timer siden:

mega fransk

Normalt er megafransk ikke noget thai kvinder reklamere med eller gør. Fuldpakke kan man dog få hos de fleste også første gang man er på besøg. Dog kan man godt opleve at få megafransk men så er det noget hun selv tilbyder. Har selv prøvet at komme hos den samme 3 gange og så pluslig gav hun som afslutning en cim, det klager man jo ikke over.

 

Hov må hellere få med at når jeg siger megafransk her er det med tanke på at cim er incl.

 

Redigeret af goz
måtte lige uddybe lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...