Floppi 6 Skrevet 20. Juli, 2016 Nogle som kender en Mille eller Nille, som svarer retur til forespørgsler på annoncelight. Hun holder til på J.M. Thieles Vej på Frederiksberg ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 20. Juli, 2016 Det gør jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Floppi 6 Skrevet 20. Juli, 2016 Hvad er dine oplevelser med hende ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 199 Skrevet 20. Juli, 2016 Floppi skrev, for 4 timer siden: Nogle som kender en Mille eller Nille, som svarer retur til forespørgsler på annoncelight. Hun holder til på J.M. Thieles Vej på Frederiksberg ?? Er der et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 22. Juli, 2016 Hvis der er den samme som jeg har tankerne ... så skal jeg besøg hende imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Floppi 6 Skrevet 22. Juli, 2016 Postmand69 skrev, for 2 timer siden: Hvis der er den samme som jeg har tankerne ... så skal jeg besøg hende imorgen Giver du en tilbagemelding, om dit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 199 Skrevet 22. Juli, 2016 Postmand69 skrev, for 2 timer siden: Hvis der er den samme som jeg har tankerne ... så skal jeg besøg hende imorgen Link eller hjælp til at finde lidt mere info på Mille / Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 22. Juli, 2016 Ikke sikkert det er den samme... jeg har besøgt hende i 6-7år nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg