Hop til indhold
Nyderen69

Kom til en lukket dør på Mon-cherie

Recommended Posts

Stille dag på jobbet, luskede mig til at kikke på hjemmesider, faldt over Mon-Cheries side tjekkede vagtplanen ud lød tiltagende.

Kørte forbi da jeg havde fri kl.16.

Men kom til en lukket dør, mærkeligt ringede på husets tlf, der blev sagt lukket hele dagen pga.sygdom.

Synes det er for dårligt, man burde da kunne regne med vagtplanen, det er ikke et sted der frister mig mere spild af tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest farvel25

Så du kommer på arbejde, hvis du er syg...??? Måske du skulle lave et vikar-firma som leje piger ud. Så du ikke bliver skuffet eller andre bliver skuffet..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er man ikke herrer over sygdom, men hvis de bare havde skrevet på vagtplanen lukket pga.sygdom ,i stedet for at reklamere som om der var åbent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Moralen er altså at man skal ringe og høre ad :)

Tja, kan godt forstå du er skuffet, men du får altså ikke en shit-storm op at køre for det, snup en tudekiks i stedet.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opdatering af vagtplanen havde da været ideelt, men du kunne jo lige så godt være gået forgæves, hvis begge piger havde haft bookinger.

Møg ærgerligt men så heller ikke værre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyderen69 skrev, for 2 timer siden:

Synes det er for dårligt, man burde da kunne regne med vagtplanen, det er ikke et sted der frister mig mere spild af tid.

De hvide riddere herinde er enige om, at det er din egen skyld. Du skulle have handlet anderledes, så sig venligst undskyld for at have oprettet denne tilsviningstråd!

(ironi kan forekomme)

Dino

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Pigerne er ikke maskiner - sygdom kan ske..... For alle. At hjemmesiden ikke er rettet mega ærgeligt, men det kan jo være at deres webmaster ikke sidder ved pc'en 24/7. Det er ferie tid i hele dk og det er svært at få pigerne til at dække 'brand vagter' da mange er ude og rejse osv. Det er ikke er undskyldning på MC's vegne - blot er forklaring på hvad der kan være sket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man chekker vel om pigene har ledige tider før man står på døren men kan godt se problemet er jo ikke så mange telefonbokse mer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det tit en webmaster der styrer det der, og ikke de enkelte piger og har pigen meldt sig syg så er det vel "ejerens" pligt selv at ændre det .. Det er jo ikke fordi at supermarkeder skriver "Vi har udsolgt af denne vare , kom igen i morgen for nye" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyderen69 skrev, den ‎20‎-‎07‎-‎2016 at 16:34:

Stille dag på jobbet, luskede mig til at kikke på hjemmesider, faldt over Mon-Cheries side tjekkede vagtplanen ud lød tiltagende.

Kørte forbi da jeg havde fri kl.16.

Men kom til en lukket dør, mærkeligt ringede på husets tlf, der blev sagt lukket hele dagen pga.sygdom.

Den tråd start burde du have tænkt over !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...