Pilen 12 Skrevet 22. Juli, 2016 (edited) https://annoncelight.dk/showad/211786 Er der nogen der har haft kontakt til den pige her? Redigeret 22. Juli, 2016 af Pilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaguaren 19 Skrevet 22. Juli, 2016 Ja det er fake.... Du skal forudbetale 200 kr, lad for guds skyld være med det..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 22. Juli, 2016 Det er utroligt så mange fake annoncer der er.. der må jo være nogle der betaler.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilen 12 Skrevet 22. Juli, 2016 Har nu snakket med hende over mail, der var intet nævnt om 200 forud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommydrengen 13 Skrevet 22. Juli, 2016 Hvor mange mail har i sendt til hinanden? cirka efter tre mails fik jeg at vide at jeg skulle forudbetalt 200 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilen 12 Skrevet 22. Juli, 2016 (edited) Ca 7-8, har aftalt hun kommer til mig nu, og hun har stadig ikke nævnt noget om 200 kr up front. Kun 200 kr ekstra i det aftalte, som benzin penge, hvilket også er fair. Redigeret 22. Juli, 2016 af Pilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 22. Juli, 2016 Hun har slettet annoncen nu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilen 12 Skrevet 22. Juli, 2016 Så bliver det spændende om hun overhovedet dukker op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 22. Juli, 2016 Vi glæder os til at høre hvordan det går, hvis hun kommer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilen 12 Skrevet 22. Juli, 2016 Det kan jeg svare på efter kl 14 Der skal jeg nok give en feedback på hvad der sker! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 22. Juli, 2016 (edited) 200 forud i benzinpenge er da også forudbetaling. Håber det bedste for dig... Redigeret: Jeg læste det som at benzinpenge skulle betales forud, men er ikke sikker på det er det du mente.... God fornøjelse med hende Redigeret 22. Juli, 2016 af Elprebsi Tvivlsafklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 22. Juli, 2016 Hvor kommer hun fra i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilen 12 Skrevet 22. Juli, 2016 Ingen anelse, annoncen sagde bare Jylland. Men jeg har mine tvivl til at det bliver til noget, hun har ikke svaret på den sidste mail jeg sendte. Ellers må jeg bare bruge pengene et andet sted i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 22. Juli, 2016 He he syntes det blev stille... Mon der var held.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilen 12 Skrevet 22. Juli, 2016 Der var ikke held nej, der skete intet, men efter som hun stoppede med at svare på emails, og slettede sin annonce, var det også hvad jeg havde forventet! Jeg gemmer pengene til i morgen, hvor jeg ringer til én af de piger, der allerede er god erfaring med herinde fra! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg