Guest FrækkeMand Skrevet 22. Juli, 2016 https://annoncelight.dk/showad/197286 Der ikke et billede af denne stramme blondine. Men wau e krop! Gik som jeg plejer kun efter bj uden, cim og tungekys. Havde først bestilt tid hos Ana, men hun var optaget da jeg ankom. Fortrød dog ikke et sekund. Lækker, ren, stram fisse med små læber. Hun blev helt naturligt våd da jeg slikkede hende der bedste jeg vidste, og da hun begyndte at vride sig og klemme mit hovede mod sit underliv, vidste jeg hun var ved at komme...tror jeg da Hun afbrød selv mit slikkeri, pga kun 15 minutter, og fik mig til at komme langt ned i hendes hals... Feeeedt. Hun tager til Horsens i morgen. God fornøjelse. Bj: 9 Gentagelse: 10. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 25. August, 2016 Besøgte selv Nina i går. Fantastisk lækker krop, og hun forstår at sutte en klar. Fik hende og veninden på samme tid, en oplevelse af format Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 26. August, 2016 7inches skrev, for 6 timer siden: Besøgte selv Nina i går. Fantastisk lækker krop, og hun forstår at sutte en klar. Fik hende og veninden på samme tid, en oplevelse af format Eenkoster 1400 for en time - hvad koster de sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 26. August, 2016 chris 60 skrev, for 4 timer siden: Eenkoster 1400 for en time - hvad koster de sammen? Priserne står under VIP. 30 min 1400 kr. - 60 min 2400 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 26. August, 2016 FrækkeMand skrev, den 22/7/2016 at 14:37: https://annoncelight.dk/showad/197286 Der ikke et billede af denne stramme blondine. Men wau e krop! Gik som jeg plejer kun efter bj uden, cim og tungekys. Havde først bestilt tid hos Ana, men hun var optaget da jeg ankom. Fortrød dog ikke et sekund. Lækker, ren, stram fisse med små læber. Hun blev helt naturligt våd da jeg slikkede hende der bedste jeg vidste, og da hun begyndte at vride sig og klemme mit hovede mod sit underliv, vidste jeg hun var ved at komme...tror jeg da Hun afbrød selv mit slikkeri, pga kun 15 minutter, og fik mig til at komme langt ned i hendes hals... Feeeedt. Hun tager til Horsens i morgen. God fornøjelse. Bj: 9 Gentagelse: 10. Lyder godt. Så hun kysser altså? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrækkeMand Skrevet 26. August, 2016 Hun gør det godt, tilmed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 28. August, 2016 chris 60 skrev, den Friday, August 26, 2016 at 02:37: Eenkoster 1400 for en time - hvad koster de sammen? Jeg gav 1000 for 15 minutter med begge to. Havde planlagt at hygge med Nina, så havde ikke taget flere penge med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 28. August, 2016 7inches skrev, for 3 timer siden: Jeg gav 1000 for 15 minutter med begge to. Havde planlagt at hygge med Nina, så havde ikke taget flere penge med. Har skrevet med Nina - hun rejser måske i starten af denne uge, men hun sagde, at Ana bliver sammen med en ny. 2400 for to i en time, sagde hun. Både nu og med den nye pige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 28. August, 2016 Nina er det blondinen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 7inches Skrevet 28. August, 2016 chris 60 skrev, for 5 timer siden: Har skrevet med Nina - hun rejser måske i starten af denne uge, men hun sagde, at Ana bliver sammen med en ny. 2400 for to i en time, sagde hun. Både nu og med den nye pige! Lækkert, Ana ser også ud til at være et besøg eller to værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg