unip 595 Skrevet 24. Juli, 2016 Jeg har besøgt forskellige FKK'er i Tyskland over de senere år ... i Velbert, GoldenTime i Bruggen, en i Saarbrucken ... men ingen af dem er blevet min favorit som Yin Yang i Roermond ... lige på den anden side af grænsen inde i Holland. Yin Yang er meget opdatederede fasciliteter, få gæster fra mellemøsten og flotte piger. Mange er pigerne er fra Rumænien ... og det er mit indtryk, at de bor sammen, og køres frem og tilbage i bus. Jeg har også mødt nogle som bor i Tyskland, men kører til Yin Yang for at arbejdet. Både for at komme væk fra hjemmebanen, hvor de kan blive genkendt, og pgra. klientellet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 24. Juli, 2016 Hvad koster indgang og pigerne i Yin Yang? Tales der engelsk? - Tror kun deres hjemmeside er på hollandsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2016 jensen6 skrev, for 16 minutter siden: Hvad koster indgang og pigerne i Yin Yang? Tales der engelsk? - Tror kun deres hjemmeside er på hollandsk. Imnederste højre hjørne på hjemmesiden er et hollandsk flag til at skifte til engelsk, tysk, japansk eller kinesisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2016 unip skrev, 1 time siden: Jeg har besøgt forskellige FKK'er i Tyskland over de senere år ... i Velbert, GoldenTime i Bruggen, en i Saarbrucken ... men ingen af dem er blevet min favorit som Yin Yang i Roermond ... lige på den anden side af grænsen inde i Holland. Yin Yang er meget opdatederede fasciliteter, få gæster fra mellemøsten og flotte piger. Mange er pigerne er fra Rumænien ... og det er mit indtryk, at de bor sammen, og køres frem og tilbage i bus. Jeg har også mødt nogle som bor i Tyskland, men kører til Yin Yang for at arbejdet. Både for at komme væk fra hjemmebanen, hvor de kan blive genkendt, og pgra. klientellet. Må jeg spørge dis til pigerne og deres priser ?? Det ser jo super spændende og lækkert ud - men køreturen er jo stort set tilsvarende til at køre til Pragh, hvor mulighederne er mange og forskellige Så med mindre at jeg får et forretningserrinde i det område, så vil jeg nok hellere køre mod sydøst til bl.a. SexySauna Men tusind tak for at dele denne med os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 24. Juli, 2016 Tak Legesyg! Hvad koster pigerne på SexySauna? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg