hamdermab 61 Skrevet 24. Juli, 2016 Så fik jeg lige tilbud fra 2 stk dejlige SB. Frække møder idag... hvem skal man så vælge... Så jeg vælger den nærmest mig.. og siger pænt nej tak til den anden.. Men så sparker karma mig i nosserne. . Hende jeg valgte har ikke svaret siden.. Snydt. Er livet ikke bare dejligt..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 24. Juli, 2016 (edited) hamdermab skrev, for 35 minutter siden: Så fik jeg lige tilbud fra 2 stk dejlige SB. Frække møder idag... hvem skal man så vælge... Så jeg vælger den nærmest mig.. og siger pænt nej tak til den anden.. Men så sparker karma mig i nosserne. . Hende jeg valgte har ikke svaret siden.. Snydt. Er livet ikke bare dejligt..... Kære hamdermab - snydt ?!?! - næ det synes jeg ikke - du vil jo gamble/snydes - du sagde jo nej tak til den ene, før du var sikker på den anden, - - som noget i retning af en "underskrevet kontrakt i hånden" og sikker på fisse - nu sukker du efter fisse Man kan sige du valgte at snyde dig selv. Nå - jeg kan sagtens være kæphøj, op på hesten igen - husk der er også andre fisk i akvariet - og måske bedre fisse Mange hilsner Nyder livet Redigeret 24. Juli, 2016 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 24. Juli, 2016 He he ja det var jeg sku selv ude om... Jeg kommer stærkt igen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 25. Juli, 2016 Husk at dem der brænder dig af, de aner ikke hvad de går glip af - fuck narrefisser! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg