crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 (edited) Hej venner.. Det er desværre aflyst det gangvang event imorgen.. sorry Men er sammen med hende i dag og hun vil gerne have vi er 5 fyr og fester hele natten til den lyse morgeb og har vild sex med hende.. Mangler 4 fyr så skriv hvis i er klar.. Og den der kan lægge lejlighed eller hotel kommer gratis med Pris for hele festen til den lysemorgn er 2000kr pr mand Redigeret 29. Juli, 2016 af crazyt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 Skriv gerne hurtigt venner så vi kan få denne her vilde fest op at stå i nat med denne vilde lækker pige. Hun er ikke til anal og sutter uden kondom.. og hun er til det vilde sex hvor det gerne må vildt til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 29. Juli, 2016 Hvilken by (land?) forgår det i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 29. Juli, 2016 Sådan !!!! Nøj hvor jeg gerne ville den fest - er desværre ikke lige i landet vi må finde en anden dag hun skal da have sit GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 anders Jensen skrev, for 3 minutter siden: Sådan !!!! Nøj hvor jeg gerne ville den fest - er desværre ikke lige i landet vi må finde en anden dag hun skal da have sit GB Kender du nogle fyr der kunne være frisk på en vild og beskidt fest med den søde og sindsyg vild frække tøs? Mangler 4-5 fyr og stedet til i aften.. hun er helt vildt klar hvis jeg kan få det op stå.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 29. Juli, 2016 Har ingen mobiler - kun kontakt herinden har sendt pm om muligheder for at lægge hus til en anden dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 Kom så drenge.. Det bliver den vildeste fest i nat til den lyse morgen med en super lækker pige der elsker sex og elsker at det går vildt, hårdt og beskidt for sig.. har lige snakket med hende om at prøve en DP og hun er åbnet for det og vi kan måske godt prøve det. Men hun vil have ret til at sige fra hvis det går ondt på hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 Festen starter ca.24 og vare til den lyse morgen med sindsyg fræk og beskidt sex.. hun er åbnet for det meste og en pige der elsker sex.. og hun har tigget mig om jeg ikke nok kunne få det på plads til at hun kan få en masse pik i nat nu hvot hun er i kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 Og har lige snakket med hende og har fået prisen ned til 1500kr pr mand for.en hel nat fest.og sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mascarello Skrevet 29. Juli, 2016 jeg er frisk!! Har skrevet PB!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 Mascarello skrev, for 3 minutter siden: jeg er frisk!! Har skrevet PB!! Har ikke fået nogen pb.. vil du sende det igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mascarello Skrevet 29. Juli, 2016 crazyt skrev, Lige nu: Har ikke fået nogen pb.. vil du sende det igen? Jeg kan måske holde festen hvis i stadig er friske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 Vi er friske.. skriv lige en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mascarello Skrevet 29. Juli, 2016 crazyt skrev, for 4 minutter siden: Vi er friske.. skriv lige en pb har skrevet PB - har du fået den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 29. Juli, 2016 Mascarello skrev, for 5 minutter siden: Jeg kan måske holde festen hvis i stadig er friske? Vil du ikle sende.mig en pb.. vi er friske.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shrek01 2 Skrevet 26. August, 2016 Jeg er også frisk hvis i holder et nyt arrangement Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg