frandsen 9 Skrevet 2. August, 2016 Hej derude. Jeg efterhånden prøvet en del thai massage i Vejle og omegn men har aldrig prøvet body thai massage på Langelinie 2. Jeg kan heller ikk finde nyere andmeldelser af stedet. Nogle der har været der som kan fortælle lidt om det ? http://bodythaimassage.dk/ mvh frandedrengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen7900 0 Skrevet 3. August, 2016 Hej.. Jeg kan se du har prøvet mange steder i Vejle. Har du været i Vedelsgade 65 hos thai massage og hvis du har kan man få happy ending derinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 4. August, 2016 der er mulighed for hele pakken hos bodymassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen7900 0 Skrevet 5. August, 2016 (edited) Bamse vil det sig at på Vedelsgade 65 Vejle at man kan få happy ending hos den thai pige som er der? Har du fået happy ending hos hende nu her? Hvad koster det? Redigeret 5. August, 2016 af Hansen7900 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg