Dessert Knight 2 Skrevet 5. August, 2016 Hej - nu er det min tur til en lille anmeldelse... Har været en flittig læser et stykke tid uden at være medlem. Jeg fandt Mimi på fair-girls.de http://www.fair-girls.com/profile/15661 Hendes priser er 50 eur for 20 min og 80 for 30 min! Jeg købte 30 min - vi brugte de 20 - de sidste 10 hyggede vi lidt liggende og lidt massage blev det også til! Det er hende på billederne - hun gjorde det rigtig godt omend en smule mekanisk. Hun have en god humor.... Prøvede ting jeg aldrig har prøvet før måske mere om det en anden god gang! Hun taler lidt tysk, lidt mindre engelsk - men det kunne lade sig gøre at kommunikere Hun er der i denne og næste uge inden hun skal videre.... /M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeomand 241 Skrevet 6. September, 2016 Hej DS. Kan se at Mimi er tilbage i Flensborg igen. Et par hurtige spørgsmål. Kan hun komme? Tager hun imod anal? Disse 2 info fremgår ikke af hendes menu. Ligner hun billederne 100%? Vil drible forbi sidst på ugen, da jeg Missede hende sidst pga. Jobrejse. Pft. Romeomand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeomand 241 Skrevet 6. September, 2016 Obs... Størrelse på udstyr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dessert Knight 2 Skrevet 15. September, 2016 Hey sorry ser først dine spm nu... Den er ikke alt for stor....! Vi nåede ikke til at finde ud af om hun kunne komme eller tage den... Jeg kom til gengæld 3 gange på 30 minutter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dessert Knight 2 Skrevet 15. September, 2016 Det var min første gang ned af denne sti. Ved ikke endnu om det skal gentages Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dessert Knight 2 Skrevet 16. September, 2016 Og jo billederne er faktisk et af de bedste match jeg har set! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg