hyggesjov 0 Skrevet 6. August, 2016 Jeg har bestilt tid ved letsrelax i Kolding. Er der nogen der har nogle fif til hvordan man får ekstra goder hos hende? Det er Pem jeg skal mødes med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterberg 4 Skrevet 6. August, 2016 Jeg har prøvet hende for et årstid siden. Dejlig fræk massage men du skal nok spørge til hendes menukort. Troede hun havde lukket igen. Giv gerne en melding om besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggesjov 0 Skrevet 6. August, 2016 Peterberg skrev, for 19 minutter siden: Jeg har prøvet hende for et årstid siden. Dejlig fræk massage men du skal nok spørge til hendes menukort. Troede hun havde lukket igen. Giv gerne en melding om besøget. Når man spørger til menukort skal man så gøre det inden man går i gang eller udervejs i massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 6. August, 2016 Velkommen til hyggejov. Et lille råd, det er ofte en fordel at bruge 1 (en) tråd for et emne, frem for 3. Det bliver lettere for dig og dem der svarer. OCDtinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterberg 4 Skrevet 6. August, 2016 Det er bedst at gøre det inden men du kan jo holde nogle optioner åben ved starten af massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggesjov 0 Skrevet 6. August, 2016 (edited) Extinguisher skrev, for 4 minutter siden: Velkommen til hyggejov. Et lille råd, det er ofte en fordel at bruge 1 (en) tråd for et emne, frem for 3. Det bliver lettere for dig og dem der svarer. OCDtinguisher Jeps mange tak Er jo som sagt ny her. Kan man slette indlæg igen? Eller er det bare ærgeligt? Redigeret 6. August, 2016 af hyggesjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand16 14 Skrevet 6. August, 2016 Der er ikke noget menukort og du skal ikke forvente andet end HJ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 6. August, 2016 hyggesjov skrev, for 10 timer siden: Jeps mange tak Er jo som sagt ny her. Kan man slette indlæg igen? Eller er det bare ærgeligt? Det forhindrer dig jo ikke i at følge det svar du fik på din første forespørgsel i stedet for bare at poste spørgsmålet endnu en gang i en ny tråd. Dårlig stil. Men for at svare på dit spørgsmål. så kan du rette i dine indlæg indtil en time efter, at det postet, derefter skal du benytte 'rapporter indlæg'-funktionen og begrunde hvorfor indlægget skal rettes/slettes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggesjov 0 Skrevet 7. August, 2016 så er det gjort. beklager hvis nogen er blevet fornærmet over de ekstra opslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg