Guest FrækkeMand Skrevet 7. August, 2016 (edited) https://annoncelight.dk/showad/209908 Suk, hvem der bare havde 2600 kr... De ser sgu dejlige ud begge to.. Nogle heldige derude?? Redigeret 7. August, 2016 af FrækkeMand Fordi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 7. August, 2016 Den timepris er jo helt hen i vejret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 7. August, 2016 De må dælme kunne noget til den pris kunne godt finde nogen andre der giver flere ydelser og billigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petro 145 Skrevet 7. August, 2016 Kan kun sige at Emma er i en klasse for sig. Helt fantastisk krop og sikke en medlevende pige. Mega liderlig. Man fornemme hun ikke kan få nok. Prisen i forhold til kvalitet må være op til den enkelte at vurdere. Men min oplevelse med Emma er i min top 5. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svupper 6 Skrevet 8. August, 2016 jeg har også overveje at besøge dem men vil ikke gi 2600kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrækkeMand Skrevet 8. August, 2016 2600 lyder også gak i mine ører, men de rige har jo mange glæder, og de fattige mange børn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 8. August, 2016 Er det ikke en trekant der koster 2600 som jeg læser det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1700 Skrevet 8. August, 2016 Sådan læser jeg det også. Synes da ikke de er (meget) dyrere end klinikker der tilbyder trekanter. Slet ikke, når der er slug med i prisen... Og ja, de ser rigtig dejlige ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 8. August, 2016 Så længe der er mænd der er dumme nok til at betale så meget, så længe kan de blive ved med at holde den pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 8. August, 2016 Det nu meget normal pris for en trekant når nan kigger rundt omkring Så ligger de på mellem 1500 til 2800 nogen er dyrer selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrækkeMand Skrevet 10. August, 2016 Nogle der har ofret sparegrisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 10. August, 2016 FrækkeMand skrev, for 16 minutter siden: Nogle der har ofret sparegrisen? De skriver at de har udsolgt, men det kunne da være rart med en beretning for os mindrebemidlede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg