Hop til indhold
Gæst

Løgnen der ikke fungerer!

Recommended Posts

Tass skrev, Lige nu:

Det tror jeg bestemt heller ikke er hvad @Cage mente med hans skriv. Men det svare han helt sikkert selv på :-) 

Tja, sådan har jeg lidt opfattet det holdt op imod, hvad han ellers har skrevet, men jeg er sgu nok bare ikke "dyb" nok så... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Nikita Darling 

Gode refleksioner. Nej Nikita på det område har jeg ingen dæmoner at stirre i øjnene. Den konspirationsteorien kan du nok ved selvsyn konstatere forholder sig modsat - omend det nok kræver, at du surfer de ting, jeg ellers har skrevet på EG. Hvis jeg manglede "gratis sex", som du malende kalder det, så var jeg nok fortsat med at besøge gp'ere. Jeg er alene stoppet, fordi jeg faktisk lige præcis har været ærlig overfor mig selv. Jeg kan ikke adskille sex og følelser - det er min dæmon. Desuden kan jeg i al fortrolighed røbe, at jeg nok ikke lige mangler penge, hvis det var det du tænkte.

Jeg ønsker heller ikke at dømme - jeg ser blot en sammenhæng mellem "nødvendige løgne" (alle gp'ere må jo nødvendigvis have en vis historie til at beskytte sine personlige oplysninger og integritet) - og måske en manglende evne, at lytte til den indre stemme, der altid kender sandheden. Men som jeg også skrev - jeg ved det jo af gode grunde ikke.

For så vidt angår det følelsesmæssige panser. Her er jeg desværre ret sikker - Sorry. Og det er altså ikke kritik, så der er ingen grund til, at tage det personligt. Det er en naturlig mekanisme. Og mind you - det er heller ikke kritik af købesex, så ville jeg være århundredets græker hykler.

Jeg tager dine ord for gode varer. Jeg kender dig ikke, så alt andet ville være tåbeligt. Så om lige præcis du lyver for dig selv, kan kun du vide! Det synes jeg iøvrigt er det stærke ved flere af beretningerne fra deltagerne i tråden - mennesker som har stirret på løgne de har fortalt sig selv, og ændret deres liv og/eller syn på sig selv. Og flere har endda den ekstra dimension om omgivelsernes behandling af med - det synes jeg er stærke sager. Og en parallel til prostitution er jo her den kvalmende offentlige debat og stigmatisering af gp'ere, som ikke kan være dig ubekendt. Noget jeg personligt er virkelig bekymret over - for det bliver faktisk værre og værre i vores nypuritanske tider. Men det er et sidespring 

Måske kan man som GP give sig selv denne test. Ville jeg knalde med denne kunde uden penge? Er svaret nej - så er pengene vel det vigtigste? Er svaret ja - så er lysten den vigtigste? Eller hvad tænker du? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Tass jeg må ærligt sige, at din evne til at gennemskue og reflektere over de ting jeg har skrevet aftvinger min dybest respekt.

Spot on - det et dejligt at blive forstået. 

Tak for dine input.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Test? Jeg er altid taget på arbejde for at tjene penge - så'rn er det. Og hvad betyder det så? :)

Men hvad mener du med det panser? Er det sådan et der magisk afholder én fra at få følelser for en gæst? For det kan man da ikke styre, eller hvad? Hvad skal det beskytte imod? :huh: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Nikita Darling 

Hvad det betyder? Aner det ikke Nikita - det kan kun du svare på.

Det følelsesmæssige panser er lige præcis det, du beskriver. Og om man kan styre det? Jeg kan ikke - som jeg har redegjort for! Men jeg har oplevet, at nogen i denne herlige og forunderlige branche kan. Og jeg tænker, at man udvikler denne evne? Det er jo det denne tråd handler om - og ikke kun inden for prostitution, som du kan se på den suverænt gode input, der er kommet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke den løgn der ikke fungere, er den om hvor fantastisk en person Cage er? Hvis GP'erne kan modstå hans charme, så må det være dem der er noget galt med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad det betyder... Det betyder, at jeg går på arbejde primært for at tjene penge. :D 

Nu er jeg lidt nysgerrig, Cage? Har du oplevet at en glædespige udtrykte at hun havde følelser for dig, men noget afholdte hende fra at gå videre? For så ville jeg bedre kunne forstå, at du siger, som du gør.

Jeg kan i hvert fald ikke styre en skid i den retning... Jeg tror de færreste kan styre sådan noget. Ved til gengæld at der findes piger der giver nogle gæster falske forhåbninger for at få dem til at komme igen og igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ha ha ha - det kan der dæleme være noget om @DETH... 

Jeg må så blot forsætte mit usle liv, og håbe noget ændrer sig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cage skrev, for 4 minutter siden:

Ha ha ha - det kan der dæleme være noget om @DETH... 

Jeg må så blot forsætte mit usle liv, og håbe noget ændrer sig :D

Det kan jo blive småt for selv den bedste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Nikita Darling 

Nej det har jeg ikke oplevet. Jeg har oplevet forvirrende korrespondance, hvor jeg har troet, det bar i den retning. Men det har været projicering fra min side. Og her har jeg da set, at det er pengene, der driver værket.

Og det er stadig ikke kritik - husk det nu.

Altså jeg bliver egentlig ganske optimistisk, når du skriver  at du ikke "kan styre en skid". For jeg undrer mig jo over dem som kan? Hvilket jo også er en projicering jf. min egen dæmon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Det kan jo blive småt for selv den bedste. 

Hvor har du ret. I stedet for dejlige besøg man kunne anmelde, må man ty til tråde som denne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cage skrev, for 1 time siden:

Det er jeg med på. :) 

Men jeg prøver bare at hitte rede i, hvad du mener, med de ting du skriver? 

Jeg ved jo ikke, hvad de korrespondancer har handlet om, men jeg har da altid haft en håndfuld eller to af mine gæster, som jeg kendte/kender godt, som jeg har kommunikeret med udover selve det at få en aftale i stand. Jeg kommunikerer endda stadig med nogle stykker den dag i dag (omend der kan være lange svartider fra min side). Jeg ved meget om dem og omvendt, og vi pludrer lidt om hvordan det går og sådan... Men jeg giver ikke udtryk for, at der er amoriner i luften eller noget i den stil. 

Hvis man gør det som pige, så vil jeg vove at påstå, at man enten ville gå efter manden, eller også er det spil for galleriet for at holde manden til ilden med tanke på indtjening. Det sidste er effektivt omend ikke særlig hensigtsmæssigt, og kan efterlade mange sårede følelser. 

Så din teori om at pigerne udvikler et eller andet panser, som gør at de ikke kan forelske sig, tror jeg stadig ikke helt på. De er jo stadig bare almindelige mennesker :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Nikita Darling 

Jeg synes egentlig du selv giver svaret i dit andet afsnit. Det kan jeg vist ikke rigtig tilføre noget :D

Omkring det følelsesmæssige panser. Det er jo blot min observation, og det ville være for meget at forlange, at enhver skulle kunne spejle sig i det. Men måske kunne du tage noget helt andet op. Emnet behøver jo ikke være prostitution! Måske har du oplevet erkendelser som andre i tråden? Det kunne være interessant at høre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm, blev ikke rigtig klogere på, hvor dine udtalelser kommer fra :huh: Men pyt, jeg skal nok lade vær at bore mere i det. 

Joooh, mon ikke de fleste har været i sådan en situation på et eller tidspunkt i livet. Jeg gik i flere år og bildte mine partnere ind, at jeg var monogam. Ville på det tidspunkt så gerne selv have, at det var sandt. Jeg har sidenhen erkendt og accepteret, at det er jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Nikita Darling ha ha ha ha monogam den kan jeg godt genkende. 

Jeg er og bliver polyamorøs, promiskiøs og troløs - til gengæld har jeg aldrig løjet for mig selv om lige præcis det. Jeg har også altid (næsten) været ærlig om det overfor kærester og elskerinder. Men når jeg skriver næsten, er det fordi, jeg også med mellemrum har taget hensyn til et menneske, og har dermed også i perioder levet helt monogamt i det hensyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nikita Darling skrev, for 28 minutter siden:

Hm, blev ikke rigtig klogere på, hvor dine udtalelser kommer fra :huh: 

Det tilhører vel også mest privatlivets fred - men du har givet et meget præcist svar selv 

Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Hvis man gør det som pige, så vil jeg vove at påstå, at man enten ville gå efter manden, eller også er det spil for galleriet for at holde manden til ilden med tanke på indtjening. Det sidste er effektivt omend ikke særlig hensigtsmæssigt, og kan efterlade mange sårede følelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 6 timer siden:

ja, det var også det, jeg tænkte, du fiskede efter...

...ja, branchens selvudnævnte Messias er på fisketur i vanlig manipulerende stil, og når der afkræves et relevant svar, taler den hedenske frelser i tunger - tomme floskler, fyldt op med ingenting ... adskille tiltag til prædikener fra bjerget (med udsigt over havnen) er det blevet til, uden dog at nå idolet til sandalerne (på trods af matchende sokker og underbukser) ...er spændt på hvordan turen til Golgatha iscenesættes, og ikke mindst påskens trediedag vil udspille sig ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marqui skrev, 1 time siden:

...ja, branchens selvudnævnte Messias er på fisketur i vanlig manipulerende stil, og når der afkræves et relevant svar, taler den hedenske frelser i tunger - tomme floskler, fyldt op med ingenting ... adskille tiltag til prædikener fra bjerget (med udsigt over havnen) er det blevet til, uden dog at nå idolet til sandalerne (på trods af matchende sokker og underbukser) ...er spændt på hvordan turen til Golgatha iscenesættes, og ikke mindst påskens trediedag vil udspille sig ...

Jeg foreslår du vælger at foretage en ignorering af brugeren. Så slipper du for ævlet (og vi slipper for kævlet).

Hohum!

Int

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Internalizer skrev, for 15 minutter siden:

Jeg foreslår du vælger at foretage en ignorering af brugeren. Så slipper du for ævlet (og vi slipper for kævlet).

Hohum!

Int

Ja - for pokker - hvorfor havde jeg ikke tænkt på det.... Done - tak for rådet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
Cage skrev, for 9 timer siden:

Terapien, du omtaler, kunne jeg godt tænke mig at høre mere om. Jeg vil gerne indrømme, at det for mig ville være et ultimativt nederlag, hvis jeg skulle gå den vej.

Uden at gå for meget i detaljer - det vil jeg helst ikke - men startede i par terapi, med min ex-kone kort efter utroskaben. For at fixe det der nu skulle fixes. Efter omkring 10-12 sessioner af 1-2 timers varighed, spurte terapeuten om ikke jeg ville komme alene næste gang, det fandt jeg besynderligt, da det jo var min ex-kone der var "syg i hoved" men indvilgede.

Han spurte ved denne session meget ind til hvordan jeg reagerede når X skete, hvordan jeg følte når Y skete, hvad jeg syntes om mennesker der gør Z osv - til sidste føltes det mere som forhør end terapi. Efter et par timer, sagde han rimeligt kortfattet til mig, at jeg lå uden for hans område, men han bestemt mente jeg kunne hjælpes både i mit forhold og til at få det bedre selv. Han anbefalede mig at opsøge en psykiater med speciale inden for et bestemt felt, og tage en samtale med ham.

Efter henvisning fra læge kom jeg overraskende hurtigt til, jeg bad specifikt efter den navngivne psykiater, han kunne give mig en akut tid inden for en uge... Jeg tog afsted med paraderne oppe, men efter en times samtale var der utroligt mange ting der gav mening, og der resulterede i et forløb med 2-4 samtaler om måneden i 6 måneder (ingen medicinering). Efter som rigtigt meget af vores psyke bliver skabt i vores tidlige udviklingsår handlede terapien især om dette, og hvordan jeg kunne arbejde med mit verdenssyn og mine værdier. Der er rigtigt mange ting jeg har skulle lære helt fra bunden af, men har modtaget positiv feedback fra de mennesker der er omkring mig, det fik mig også til at indse at det eneste anstændige jeg kunne gøre var at give slip på min daværende kone - resultatet er at vi har en fantastisk relation idag.

Vil til sidst sige at jeg fandt det utroligt krækende at indgå i terapi, og netop så det som et nederlag - men det resultat jeg oplever idag, og den måde jeg kan se verden og dens mennesker på, det er en kæmpe sejr og absolut det oprindelige nederlag værd... det er okay at tabe 1-0 ude, hvis man tager den 4-0 hjemme ;)     

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Sparkster - virkelig god beskrivelse. Må jo ærligt sige, det er en verden, jeg har undgået meget bevidst. En eller anden lommepsykolog, kunne sikkert få en masse ud af det - men sandheden er, at jeg, præcis som du havde det i starten, ville anse det som et nederlag.

Vi har vel alle haft perioder i livet - hvor det ville have været rart, at tale med en uvildig - og der har jeg i hvert fald søgt andre veje.

Tak for dit input Sparkster - det er virkeligt oplysende.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tass
Cage skrev, for 8 timer siden:

@Tass jeg må ærligt sige, at din evne til at gennemskue og reflektere over de ting jeg har skrevet aftvinger min dybest respekt.

Spot on - det et dejligt at blive forstået. 

Tak for dine input.

Om end det hav vi sejler på næppe er det samme, har jeg en idé om at den båd vi gynger med, minder ret meget om hinanden ;-)

Diversiteten blandt mennesker er herlig. Dualiteten i det enkelte menneske er fantastisk. Hvis bare man gider reflektere lidt på det der foregår, gøres og siges, så finder man ofte nye dybder i dem man tror man kender, og måske endda sig selv. Desværre hænger de fleste fast i strømmen tæt på land med alle lyst sejlerne, nemt, hurtigt og tæt på sikkerhed. Når bare man følger de andre skal det nok gå. Det er på dybt vand eventyret starter og man lære at sejle.

selv tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Cage skrev, den 8/8/2016 at 14:59:

Det siges, at man ikke kan lyve for sig selv. Inderst inde kender vi jo altid sandheden, og den indre stemme vil altid sladre.

Hvad er jeres erfaringer - hvor længe har I været i stand til at opretholde selvopfattelse eller fortælling om jer selv, som I inderst inde vidste var en løgn? Hvis I altså overhovedet har prøvet en sådan tilstand!

Det er et meget interessant spørgsmål du stiller kære Cage.

Jeg er opdraget til ikke at lyve overfor sig selv, for det er efter min overbevisning ikke muligt. Som du selv siger det, den indre stemme, som jeg kender som 'Over Jeg', vil altid fortælle. Men det er formentligt forskelligt fra person til person.

Cage skrev, for 9 timer siden:

@Nikita Darling 

Nej det har jeg ikke oplevet. Jeg har oplevet forvirrende korrespondance, hvor jeg har troet, det bar i den retning. Men det har været projicering fra min side. Og her har jeg da set, at det er pengene, der driver værket.

Altså jeg bliver egentlig ganske optimistisk, når du skriver  at du ikke "kan styre en skid". For jeg undrer mig jo over dem som kan? Hvilket jo også er en projicering jf. min egen dæmon. 

Du lyder som en ganske klog og ikke mindst følsom person. Men jeg undrer mig over hvorfor du besøgte GP - og undrede dig over der skulle være penge imellem jer. Hvorfor så besøge en GP, og hvorfor ikke oprette en profil på fx. Scor, hvor det jo ikke lige handler om penge. 

Jeg har brug for der netop er penge mellem mine gæster og jeg, det er med til netop at opretholde den grænse som jeg finder nødvendigt. Denne grænse var der bla. ikke da jeg havde min profil på scor. Jeg kunne ikke holde det ud, og derfor er jeg nu GP, med hvad det nu engang er.

Det betyder sandelig ikke jeg er en kold skid, der kun ser pengene. Jeg oplever nogle meget søde og virkelige dejlige mænd, hvor jeg tænker wauw de besøger mig, Jeg bliver faktisk meget ydmyg i min rolle som GP, og endda genert når de siger jeg er 'skide fræk'. Jeg oplever hænder og tunger der virkelig får mig til at smelte, ja oplever noget intimitet som jeg ikke ville være foruden, og som jeg absolut ikke ville have oplevet, som gratis pige på scor eller sexklub for den sags skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at, det er hverdag for næsten alle GP'er, at kunder prøver at skabe en kontakt, der rækker ud over ""x" minutter for "x" kroner".
Rigtigt mange kunder vil gerne skabe denne kontakt/"tæthed" med pigen inden første besøg, nogle gange går pigerne med til det, måske hvis gæsten er sød/sjov/spændende/underholdende/whatever at skrive med
For det meste ender det med, at kunden "opdager" at pigen, på trods af deres tilsyneladende fantastiske kemi, fortrækker pengene frem for kunden selv.

Mange piger er drevet af lyst, men mange kunder misforstår måske, og tror at pigerne er drevet af en lyst til ham. Lyst kan bunde i uendeligt mange ting; lyst til at sælge sig selv, lyst til sex med fremmede, lyst til at arbejde så lidt så muligt for så meget som muligt. Man kan også sagtens tænde på penge ligesom at det at arbejde som prostitueret -at påtage sig en rolle og forføre/narre mænd (for en stund) kan også være ophidsende for mange.. I could go on.

Så. Når illusionen knuses og manden opdager at det er pengene og ikke ham, pigen vil ha, hvem har så løjet over for sig selv? Pigen eller Kunden?
Når en mand sidder tilbage med sin foreslåede stolthed, kan det nok være ret rart at fortælle sig selv, at pigen har udviklet en panser mod hans unægtelige charme, eller at hun har løjet for sig selv (og ham).

Jeg siger naturligvis ikke at "Cage" er den gæst jeg her beskriver, det er bare en generel betragtning ;)

Ang. det med at lyve for sig selv, dont we all?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Kiki Kongerøv skrev, for 1 time siden:

Det er et meget interessant spørgsmål du stiller kære Cage.

Jeg er opdraget til ikke at lyve overfor sig selv, for det er efter min overbevisning ikke muligt. Som du selv siger det, den indre stemme, som jeg kender som 'Over Jeg', vil altid fortælle. Men det er formentligt forskelligt fra person til person.

Du lyder som en ganske klog og ikke mindst følsom person. Men jeg undrer mig over hvorfor du besøgte GP - og undrede dig over der skulle være penge imellem jer. Hvorfor så besøge en GP, og hvorfor ikke oprette en profil på fx. Scor, hvor det jo ikke lige handler om penge. 

Jeg har brug for der netop er penge mellem mine gæster og jeg, det er med til netop at opretholde den grænse som jeg finder nødvendigt. Denne grænse var der bla. ikke da jeg havde min profil på scor. Jeg kunne ikke holde det ud, og derfor er jeg nu GP, med hvad det nu engang er.

Det betyder sandelig ikke jeg er en kold skid, der kun ser pengene. Jeg oplever nogle meget søde og virkelige dejlige mænd, hvor jeg tænker wauw de besøger mig, Jeg bliver faktisk meget ydmyg i min rolle som GP, og endda genert når de siger jeg er 'skide fræk'. Jeg oplever hænder og tunger der virkelig får mig til at smelte, ja oplever noget intimitet som jeg ikke ville være foruden, og som jeg absolut ikke ville have oplevet, som gratis pige på scor eller sexklub for den sags skyld. 

Det er nogle virkelige gode betragtninger Kiki. Jeg kan jo godt se, at de gp'ere, som har skrevet her, og liket diverse indlæg, tager det personligt, eller måske bare ikke er enige, eller måske oplever det, jeg har skrevet som et angreb.

Men det er i al respekt helt forkert. Mit udgangspunkt er min egen løgn. Den der gjorde, at jeg prøvede at overbevise mig selv om, at jeg kunne adskille mine følelser og sex. Det kan jeg ikke - og nu er jeg ærlig overfor mig selv, det var jeg ikke før. Og jeg har oplevet gp'ere være dygtige til at bruge mig. Som @Nikita Darling meget indsigtsfuldt skrev, så kan det være sådan her:

Hvis man gør det som pige, så vil jeg vove at påstå, at man enten ville gå efter manden, eller også er det spil for galleriet for at holde manden til ilden med tanke på indtjening. Det sidste er effektivt omend ikke særlig hensigtsmæssigt, og kan efterlade mange sårede følelser. 

Om det er et udtømmende svar ved jeg ikke. Men det er i hvert fald let for mig, at forstå begge dele som mulige scenarier. 

Hvorfor besøgte jeg en gp, og undrede mig over, der var penge involveret, spørger du. Men det gjorde jeg overhovedet ikke Kiki - undrede mig altså. Jeg gjorde det, fordi jeg havde lyst, og søgte måske også spændingen. For mig er det fuldstændig legitimt og smukt. Jeg har absolut ingen problemer med menneskers valg i den henseende - hverken gp'en eller kunden. Du må forstå, at det er min erkendelse (på rejsen) om mig selv, der får mig til at undre mig over, at det et "så let" for nogle mennesker bare at dyrke sex - og så er den skid slået. Og ja - det ligner et penge spørgsmål set fra min stol. Og her brydes meningerne måske. For her er jeg usikker på, hvor ærlige mennesker er overfor sig selv? 

Den lille "test" jeg foreslog  er der pudsigt nok ikke mange kommentarer til. Men det er nok fordi,  pengene er drivkraften. Og husk det ikke er kritik - jeg er ikke hykler. Det er ikke noget personligt mod nogen som helst, der er ingen grund til at fare i flint. Hele udgangspunktet i tråden var, og er, at forstå menneskers erfaring med at lytte til den indre stemme og turde tage sandheden i hånden. Der er faktisk nogle fantastiske beretninger i starten af tråden om dette, som ikke har med prostitution at gøre. Men det har åbenbart provokeret nogle, at stikke hånden i det hvepsebo. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...