Proxy 27 Skrevet 9. August, 2016 Hej, jeg leder efter steder som har et pænt udvalg af spansk talende piger, gerne fra latinamerika. Det virker som om fkk / flatrate osv er overrepræsenteret af østeuropæere. Mange smukke selvf, mens udvalget af de lidt mørkere med mere markante former ikke er så godt ?! Eller er det bare mig der tager fejl. Hører gerne om steder der ikke bare er en apartment På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 9. August, 2016 http://www.sky-saunaclub.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Proxy 27 Skrevet 9. August, 2016 Super spændende sted ! Tak for link, har du selv været der ? Nogle andre med erfaringer herfra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 9. August, 2016 Nej har ikke selv besøgt denne klub. Men ved der er skrevet om den her på siden, så du kan prøve at søge selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 9. August, 2016 På P-club i Flensburg finder du Jessi fra Cuba - en slank pige med rimelig store nødder til en lækker omgang spansk med spyt og på Fantasy Lounge i Hamburg finder du Jessie fra den Dominikanske Rep. - hun er lidt mere bred om røven og med lidt mave, men begge piger er rigtig søde og frække. De har dog begge lidt tatoveringer - hvad det så skal gøre godt for på en mørk hud? På Harmony i Hamburg kan du også finde et par mørke piger, men jeg mener ikke de taler spansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg