lfl 251 Skrevet 10. August, 2016 Jeg er sikker på jeg har læst forkert. I en annonce hvor en GP holder et marathon event skriver hun at hvis man vil bruge kondom må man selv medbringe det. Jeg fik næsten kaffen i gal hals. Jeg må sgu da have læst forkert, så uansvarlig er der sgu da ingen der er vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 10. August, 2016 Det er da dejligt at hun oplyser det, så man ved at man selv skal medbringe - eller holde sig væk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 10. August, 2016 lfl skrev, 1 time siden: ...så uansvarlig er der sgu da ingen der er vel? Jo? KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 11. August, 2016 lfl skrev, den 10/8/2016 at 06:58: Jeg er sikker på jeg har læst forkert. I en annonce hvor en GP holder et marathon event skriver hun at hvis man vil bruge kondom må man selv medbringe det. Jeg fik næsten kaffen i gal hals. Jeg må sgu da have læst forkert, så uansvarlig er der sgu da ingen der er vel? Det har jeg set flere annoncer om. Var det bare det, du ville vide? Hvis der ikke skal mere til, vil jeg generelt anbefale dig ikke at drikke kaffe samtidig med at du: Læser avis, hører radio, browser på nettet, taler med mennesker eller opholder dig inden for hørevidde af andre. Måske skal du bare undgå det helt? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg