Gazza 4 Skrevet 11. August, 2016 Hey nogle erfaringer her???;) https://sugardaters.dk/show?alias=Emma´s+univers+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 11. August, 2016 Gazza skrev, for 36 minutter siden: Hey nogle erfaringer her???;) https://sugardaters.dk/show?alias=Emma´s+univers+ Hun har haft en eller flere profiler herinde, tvivler på hun er seriøs, men prøver igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 11. August, 2016 Okay:) giv endelig lyd;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 11. August, 2016 Gazza skrev, Lige nu: Okay:) giv endelig lyd;) Ilm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 11. August, 2016 Gazza skrev, for 1 time siden: Skal jeg nok;) Har en aftale 2,5 K u/gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 11. August, 2016 Super og tilykke;) hvornår skal i ses??;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 11. August, 2016 Gazza skrev, for 8 minutter siden: Super og tilykke;) hvornår skal i ses??;) Imorgen, men tror ikke på noget før en hvis ting er stukket ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 11. August, 2016 Okay har du ikke fået hendes nummer??:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 11. August, 2016 jsp skrev, for 55 minutter siden: Har en aftale 2,5 K u/gummi Hvor lang tid får du for de 2.5 ? hos dig el hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 11. August, 2016 Har ikke noget nr. Hun siger 3-4 timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 11. August, 2016 jsp skrev, for 14 minutter siden: Har ikke noget nr. Hun siger 3-4 timer Hos dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 11. August, 2016 aarhussyd skrev, Lige nu: Hos dig ? Ja men fornemmer også at det kan være hos hende, uden at være sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 11. August, 2016 Lækkert;) skriver du om besøget herinde om hun er rigtig nok??;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 11. August, 2016 Gazza skrev, for 29 minutter siden: Lækkert;) skriver du om besøget herinde om hun er rigtig nok??;) Ja hvis jeg møder hende, har stadig mine tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 11. August, 2016 jsp skrev, for 23 minutter siden: Ja hvis jeg møder hende, har stadig mine tvivl Okay hvad da??;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazza 4 Skrevet 11. August, 2016 jsp skrev, 1 time siden: Ja hvis jeg møder hende, har stadig mine tvivl Okay hvad da??;) hvornår på dagen skal i mødes??;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 12. August, 2016 Gazza skrev, for 20 minutter siden: Hvordan gik det??:) Hende så jeg ikke som spået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 12. August, 2016 jsp skrev, for 27 minutter siden: Hende så jeg ikke som spået Der nemlig hende der er Gazza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest onceuponatime Skrevet 12. August, 2016 Det er blevet en helt sjov tråd nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 12. August, 2016 onceuponatime skrev, for 2 minutter siden: Det er blevet en helt sjov tråd nu Ja og blokeret på SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest onceuponatime Skrevet 12. August, 2016 Hehe...ja, der skal ikke så meget til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 14. August, 2016 jsp skrev, den 12/8/2016 at 16:20: Der nemlig hende der er Gazza Gazza?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg