something_hard 22 Skrevet 11. August, 2016 https://annoncelight.dk/showad/200330 Nogen der har været der og kan fortælle om de er det værd? Jeg har søgt rundt, men har ikke kunne finde noget rigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 11. August, 2016 Hmm spørg løs i PM - men jeg kan afsløre de er reelle nok og jeg har set begge piger. Glemte mit ur og det passede de godt på indtil jeg hentede det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 11. August, 2016 Dezmodevil skrev, for 7 minutter siden: Hmm spørg løs i PM - men jeg kan afsløre de er reelle nok og jeg har set begge piger. Glemte mit ur og det passede de godt på indtil jeg hentede det Hvor gør de livet og pikken glæde i det midtjyske ca. ... ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 11. August, 2016 Mit gæt vil være Silkeborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 50 Skrevet 12. August, 2016 Kan du løfte lidt mere slør for din oplevelse, Dezmodevil.... du skriver du har "set" dem.... - hvad betyder det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 12. August, 2016 Doctor Jekyll skrev, for 7 timer siden: Kan du løfte lidt mere slør for din oplevelse, Dezmodevil.... du skriver du har "set" dem.... - hvad betyder det ? At jeg har hygget med den ene og veninden var der da jeg hentede mit ur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 13. August, 2016 Hende der er billeder af i annoncen er Silke Victoria på sugardaters. Og hende har jeg besøgt.. ikke noget jeg vil anbefale. Så det er Silkeborg. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg