Gambianer 37 Skrevet 13. August, 2016 Jeg havde lavet en aftale i dag med profilen Sugardiva, havde fået nummer og skrevet sammen med hende, da vi så skulle mødes var hun som forsvundet svare ikke på sms eller telefon, så gør jer selv den tjenste gutter lad være med at spilde tid på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 13. August, 2016 (edited) Du mangler lige lidt nærmere info eller link til personen Derudover kan der vel sagtens være sket hende noget der gør hun ikke har haft mulighed for eller kan svare. Syntes måske nok det er en smule tidligt at smide en advarsel af sted, der kan ligge mange forklaringer bag. God weekend. Redigeret 13. August, 2016 af Tass Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gambianer 37 Skrevet 13. August, 2016 (edited) her er link https://sugardaters.dk/show?alias=Sugardiva jeg kan se jeg er blevet blokkeret så, må i selv tage den der fra Redigeret 13. August, 2016 af Gambianer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 14. August, 2016 selvfølgeligt kan man sms jeg kan ikke alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mm812 77 Skrevet 14. August, 2016 Ja det er surt, men så må man finde en anden, begge sider oplever fusere i større stil er jeg bange for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg