ARealMan 0 Skrevet 16. August, 2016 Fik mig lige en god morgenspiller til hende her https://annoncelight.dk/showad/213175^ Sød pige, meget store bryster, lave priser og holder som aftalt. Lidt genert i starten, men er meget vild og fræk. Kan varmt anbefales.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 16. August, 2016 pas på , hvis det bliver optaget af hende kan du komme ud for apresning, hvis hun kender dine personlige oplysninger eller du kan ende på youtube, taler af erfaring desværre, ikke fra hende men andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. August, 2016 Det var da heldigt, du lige kunne få en morgenspiller til dig selv! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 16. August, 2016 Administrator skrev, for 1 minut siden: Det var da heldigt, du lige kunne få en morgenspiller til dig selv! Mener Adm. det er en fake annonce ? spec. fordi mobil nr kan se på de gule sider - og på facebook, til en fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. August, 2016 aarhussyd skrev, for 1 minut siden: Mener Adm. det er en fake annonce ? spec. fordi mobil nr kan se på de gule sider - og på facebook, til en fyr Ja, jeg mener det er en falsk annonce. Først og fremmest hedder brugeren på Annoncelight 'Toyboy111', og har tidligere reklameret for salg af webcam shows med en fyr. Det virkede åbenbart ikke, så han oprettede en ny annonce, hvor han udgiver sig for at være pige. Jeg vil bestemt gætte på, der er tale om en fyr. Annoncen/brugeren på Annoncelight, er naturligvis blevet slettet nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 16. August, 2016 Administrator skrev, for 17 minutter siden: Ja, jeg mener det er en falsk annonce. Først og fremmest hedder brugeren på Annoncelight 'Toyboy111', og har tidligere reklameret for salg af webcam shows med en fyr. Det virkede åbenbart ikke, så han oprettede en ny annonce, hvor han udgiver sig for at være pige. Jeg vil bestemt gætte på, der er tale om en fyr. Annoncen/brugeren på Annoncelight, er naturligvis blevet slettet nu. Super - der er flere annoncer, der burde slettes, kan jeg sende link til dig, når jeg ser dem :-9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. August, 2016 Hvis du bare rapportere dem direkte på Annoncelight, så har vi en medarbejder som gennemgår alle rapporter løbende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg