Tellad 1 Skrevet 17. August, 2016 Tänkte besöka SG inom kort, är det någon som rekommenderas extra eller bör avstås? Tack Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 17. August, 2016 Tellad skrev, 1 time siden: Tänkte besöka SG inom kort, är det någon som rekommenderas extra eller bör avstås? Tack Anna, Isabella, Angelina, Tiffany, Victoria, Mercedes, Shakira, Nikkia - Måske uretfærdigt at vælge disse ud. Der er ganske givet flere, der burde nævnes. Men med en eller flere af disse her kan du ikke gå galt i byen. Fortæller du os, hvem du valgte? - Så skal vi fortælle dig noget en anden gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 17. August, 2016 Har besøgt Angelina, hun er dejlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 17. August, 2016 Tiffany Spiller også max. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 17. August, 2016 Har besøgt flere piger. Det er afgjort det bedste glædeshus. Du finder de bedste oplevelser der - god fornøjelse. Jeg kommer kun der. andre steder er spild af penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 18. August, 2016 fiskermanden skrev, for 21 timer siden: Har besøgt flere piger. Det er afgjort det bedste glædeshus. Du finder de bedste oplevelser der - god fornøjelse. Jeg kommer kun der. andre steder er spild af penge Deeet vil jeg nu ikke sige. - Men det er godt nok nogle lækre tøser, der spreder ben dér. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 18. August, 2016 Pigeforskeren skrev, 1 time siden: Deeet vil jeg nu ikke sige. - Men det er godt nok nogle lækre tøser, der spreder ben dér. Helt enig, man(d) kan også få (købe) gode oplevelser hos Mon-Cherie, Cassiopeia Stars, Sexyclub, PussyGalores blot for at nævne nogle andre etablerede kvalitetshuse. Og så er der jo alle de private-diskrete og Thai-stederne. De sidste to kategorier bærer dog meget mere præg af lottokuponer, nogle gange får man en gevinst men ofte er det nitter. Når det så er sagt, så har jeg en svaghed for netop Seduction Girls, det var her jeg fik taget min købesexmødom og jeg kommer gerne der igen, generelt venlige telfonkaffedamer og smukke og indbydende søde piger/kvinder. Venligst OT (den gamle gris) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg