jyde123 1 Skrevet 18. August, 2016 (edited) jeg faldt lige over denne hjemmeside. er der nogen der har erfaring med hende her? https://sugardaters.dk/show?alias=sugarrrbaben Synes godt om Redigeret 18. August, 2016 af jyde123 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 18. August, 2016 jyde123 skrev, for 8 minutter siden: jeg faldt lige over denne hjemmeside. er der nogen der har erfaring med hende her? https://sugardaters.dk/show?alias=sugarrrbaben Synes godt om Nej, men håber at komme til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyde123 1 Skrevet 18. August, 2016 jsp skrev, for 7 minutter siden: Nej, men håber at komme til det Har du skrevet med hende? Synes hun er lidt langsom til at svare, men hun skriver at hun har næsten 400 ulæste beskeder, så det forstår man vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 18. August, 2016 jyde123 skrev, Lige nu: Har du skrevet med hende? Synes hun er lidt langsom til at svare, men hun skriver at hun har næsten 400 ulæste beskeder, så det forstår man vel Har lige skrevet til hende, af en eller anden årsag kan jeg ikke se alle profiler, at hun har 400 besked skal nok passe, hun der jo godt ud, blev først klar over hendes eksistens da du linkede hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyde123 1 Skrevet 18. August, 2016 jsp skrev, for 12 minutter siden: Har lige skrevet til hende, af en eller anden årsag kan jeg ikke se alle profiler, at hun har 400 besked skal nok passe, hun der jo godt ud, blev først klar over hendes eksistens da du linkede hende Jeg håber på det bedste! skriv hvis du får en aftale i hus med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 18. August, 2016 jsp, prøv lige at tjekke din søgning. Måske alder, profilbillede, højde eller vægt. Jeg har skrevet lidt med hende, og fået adgang til album... MUMS! Virker som en sød/seriøs pige. Det er desværre bare ikke lykkedes at finde en dag der passer endnu, Hun havde oveni købet stedet, sidst hun skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 18. August, 2016 Agent0037 skrev, for 1 minut siden: jsp, prøv lige at tjekke din søgning. Måske alder, profilbillede, højde eller vægt. Jeg har skrevet lidt med hende, og fået adgang til album... MUMS! Virker som en sød/seriøs pige. Det er desværre bare ikke lykkedes at finde en dag der passer endnu, Hun havde oveni købet stedet, sidst hun skrev. Jeg checker jævnligt mine indstillinger, og kan ikke umiddelbar se der er noget galt, men målinger checke igen, tak. Har også lige hørt fra hende, hun spurgte hvad jeg var til, hvilket jeg har svaret på, har endnu ikke adgang til billeder, ja hun ser godt ud, bare det ikke er for godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 18. August, 2016 jsp skrev, Lige nu: Jeg checker jævnligt mine indstillinger, og kan ikke umiddelbar se der er noget galt, men målinger checke igen, tak. Har også lige hørt fra hende, hun spurgte hvad jeg var til, hvilket jeg har svaret på, har endnu ikke adgang til billeder, ja hun ser godt ud, bare det ikke er for godt Ja, når det bliver for godt, bliver man jo lidt mistænksom. He he! Tror absolut hun er ok. Lækker dame! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 18. August, 2016 Agent0037 skrev, Lige nu: Ja, når det bliver for godt, bliver man jo lidt mistænksom. He he! Tror absolut hun er ok. Lækker dame! Skylder dig en stor tak har lige checket mine indstillinger, jeg søgte fra 30 og op og det er ikke hensigten 30 er nærmest topalder, takker endnu engang , nu vælter det ind med ungmøer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyde123 1 Skrevet 18. August, 2016 Slet ingen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyde123 1 Skrevet 18. August, 2016 Dezmodevil skrev, for 11 minutter siden: Jo da Kan du uddybe det lidt mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 18. August, 2016 Sød pige - lavede en hurtig aftale på dagen jeg skrev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelxxxkbh 28 Skrevet 24. August, 2016 Lavede en aftale med hende på hotel, hun dukkede aldrig op. Tror nu ikke det betyder hun ik er seriøs - hun fik sikkert et bedre tilbud... Men frustrerende var det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg