Hop til indhold
Rejsenetværk

Den enlige mand, der kun får købesex

Recommended Posts

Det lød så fint alt sammen Cage lige indtil at du skrev:

"På mange måder beundrer jeg de gp'ere, som helt koldt og kynisk kan bruge sig selv på den måde - tage sig godt betalt, og bevare et normalt følelsesliv ved siden af. Det må kræve enorme menneskelige ressourcer. 

Jeg beundrer (og misunder) også de hulebrødre, der bare kan knalde et par gp'ere - og gå videre i deres liv som om intet var hændt. Jeg kan simpelthen ikke mønstre den ligegyldighed overfor et menneske, jeg er så intim med,som det må kræve."

Har du lidt en strategi med at udvise forståelse i længere indskudte sætninger, for så at projicere dine egne personlige problemer op på en problematisering af de piger og mænd, der ikke har det som dig - godt pakket ind i din i øvrigt udtalte forståelse?

Koldt og kynisk, ja måske og gerne for mig, det har jeg selv brugt positivt ladet, men det er ikke mit indtryk at du gør her, men hvorfor ikke blot rationelt og objektivt?

Har du vedtaget det som den objektive sandhed, at det kræver enorme ressourcer af Gp'ere at tage sig godt betalt, og bevarer et normalt følelsesliv ved siden af.

For nogle GP'ere måske, for andre stempler de måske bare inde og ud, som på enhver anden arbejdsplads - lader kundens problem være kundens problem, eller venligt afbryder forbindelsen, og koncentrerer sig om de uproblematiske gæster.

Så fik vi lige din kommunikative strategi at føle, os hulebrødre som du beundrer og misunder for at vi bare kan knalde et par Gp,ere - og så gå videre i voreres liv som om intet var hændt.

Men vi skulle lige have med hvor god du selv er, for du kan simpelthen ikke mønstre den ligegyldighed overfor et menneske, som du er så intim med, som det må kræve.

Underforstået at os der ikke har det problem, og de problemer som du tydeligvis selv har, vi mønstrer altså den ligegyldighed overfor et menneske, som du sandelig selv ikke gør.

At jeg gør det, det vil jeg naturligvis bestride, det kan være at jeg bare tjekker ud og ind af døren, som mange GP,ere vel gør.

For eget vedkommende for efterfølgende at gå hjem, og skrive en anmeldelse af mit seneste køb af den fysiske seksuelle ydelse af en skøn glædespige, der vel bar gerne vil have at jeg betaler, og ikke at skulle forholde sig til alle de mænd med en solid tegnebog, nogle af dem gode men nok også belastende kunder, hvis de kommer igen og igen, og det ikke bare for at købe et knald.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Rejsenetvaerk det synes jeg er en rimelig indvendig. Min formulering kunne sagtens erstattes af dit forslag - rationelt og objektivt.

Jeg synes nu ikke, jeg projicerer - men kan da godt se, hvorfor du synes det. I grunden synes jeg mine betragtninger om de følelsesmæssige konsekvenser og implikationer (både for gp'ere og kunder) er mere logik end polemik. Og jeg synes måske også, du har lidt tendens til motivforskning - på et område hvor jeg blot beskriver  hvordan jeg selv har det - og det er ikke rimeligt at du vender det til kritik eller reciprokke betragtninger for alle andre, for det er at tillægge mig motiver, der er virkelig 'far fetched'. Jeg vil dog give dig, at jeg ikke skulle have anvendt en sætning 'som det må kræve' - men have skrevet "som det vil kræve af mig". Men så får du heller ikke mere for den 25 øre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 16 minutter siden:

Så fik vi lige din kommunikative strategi at føle, os hulebrødre som du beundrer og misunder for at vi bare kan knalde et par Gp,ere - og så gå videre i voreres liv som om intet var hændt.

Men vi skulle lige have med hvor god du selv er, for du kan simpelthen ikke mønstre den ligegyldighed overfor et menneske, som du er så intim med, som det må kræve.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

@Rejsenetvaerk Jeg fandt Cage's indlæg nedladende og bederviden.
Og hans senere forsvar gør det kun værere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...og man behøver heldigvis ikke at være hverken kold, kynisk eller ligeglad med de mennesker man møder i denne sammenhæng, bare fordi man er i stand til at skille sex og kærlighed ad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

@Rejsenetvaerk Jeg fandt Cage's indlæg nedladende og bederviden.
Og hans senere forsvar gør det kun værere.

Men det gør du jo altid. Og om du tillægger mig alverdens vederstyggelige intentioner eller ej kunne næppe efterlade mig med større ligegyldighed. Få dig en bedre beskæftigelse end at læse noget der konsekvent giver dig sure opstød. Tænk på dit helbred kære @AalborgLook.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

...og man behøver heldigvis ikke at være hverken kold, kynisk eller ligeglad med de mennesker man møder i denne sammenhæng, bare fordi man er i stand til at skille sex og kærlighed ad. 

Det har du ret i, og derfor gav jeg også @Rejsenetvaerk ret ;)

Redigeret af Cage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cage skrev, for 5 minutter siden:

Men det gør du jo altid. Og om du tillægger mig alverdens vederstyggelige intentioner eller ej kunne næppe efterlade mig med større ligegyldighed. Få dig en bedre beskæftigelse end at læse noget der konsekvent giver dig sure opstød. Tænk på dit helbred kære @AalborgLook.

Stadig bedere vidende og nedladende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Læser du videre - du må hellere holde op med det samme, jeg bliver sgu bekymret for dig ;)

Iøvrigt har du stavet bedrevidende forkert to gange nu :roll:

Redigeret af Cage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cage skrev, for 4 minutter siden:

Læser du videre - du må hellere holde op med det samme, jeg bliver sgu bekymret for dig ;)

Iøvrigt har du stavet bedrevidende forkert to gange nu :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en gang en der skrevat han ikke besøgte GP'ere for at kunne komme, men for at kunne gå.

Forstået på den måde at det var det eneste sted hvor man kunne komme, få sex, og gå igen uden nogen form for forpligtelser eller forventninger om yderligere kontakt fra begge sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 27 minutter siden:

Enig, men de tilfælde hvor sex og kærlighed er tilstede samtidigt er en helt anden oplevelse end de gange hvor det kun er sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 4 minutter siden:

Enig, men de tilfælde hvor sex og kærlighed er tilstede samtidigt er en helt anden oplevelse end de gange hvor det kun er sex.

I dét har du helt ret... I hvert fald for mit eget vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende læsning og ærlige betragtninger.

Jeg har i mit 50+ årige liv været i flere langvarige parforhold eller 3 langvarige, 5 år, 9 år og 17 år. Gode forhold, men de stoppede alle 3 i enighed og uden rabalder.

Efter hvert forhold, så har der været en tomhed og der har jeg da besøgt forskellige GP, som jeg har brugt lidt som trøst, selvom opløsningen af parforholdende var sket i enighed. Det var mest imellem første og andet længervarige forhold, jeg var jo yngre og følsom :-D og nysgerrig.

I perioderne mellem anden og tredie forhold, der besøgte jeg GP, da det var spændende og også medvirkende til, at få nye lege i sexlivet. En gang imellem mødte en til one night, indtil et nyt parforhold startede.

Jeg må skrive, at jeg i dag har det sådan, at besøg af GP, det er frækkere og så er der heller ikke "risiko" for at ryge i forhold.

Det vil jeg gerne lige forklare, jeg er lige nu single fyr og har sådan set besluttet, at det vil jeg blive ved med at være, men jeg ved også godt, at amors pil kan ramme og så tager jeg parforholdet igen, men det skal ikke være grundet sex mangel, for så er det et fysisk behov, som får mig tilbage i parforhold. Jeg nyder friheden og jeg nyder de gode oplevelser med GP, det er ikke erstatning for kærlighed, det er jeg bevidst om, men jeg giver mig lov til, at synes super meget om de GP, jeg møder på min vej, nogle møder jeg flere gange og det gør da, at jeg har gode vibrationer med dem.

Tak til alle jer GP for, at I giver mig og alle de andre som i denne tråd roser jer, lov til at møde jer og nyder mange forskellige former for dejlig sex / elskov eller hvad vi mener det er ;-) Vi har forskellige indgangsvinkler til årsagen til vores besøg hos jer, som tydeligt afspejles i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 40 minutter siden:

for så er det et fysisk behov, som får mig tilbage i parforhold

For mig er behovet for tosomhed både mentalt og fysisk, og jeg har ikke umiddelbart lyst til at adskilles.

Kan De uddybe hvorfor De mener Dem bedre stillet såfremt De er i en situation, hvor, De efter eget udsagn, ikke har et fysiske behov?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marqui skrev, for 19 minutter siden:

For mig er behovet for tosomhed både mentalt og fysisk, og jeg har ikke umiddelbart lyst til at adskilles.

Kan De uddybe hvorfor De mener Dem bedre stillet såfremt De er i en situation, hvor, De efter eget udsagn, ikke har et fysiske behov?

Jeg er nok ikke bedre stillet end mange andre mænd, som har et fysisk behov for sex, men som skrevet mange steder gennem tiden, så tænker vi mænd somme tider med et andet hoved end det der er øverst på kroppen og det kan jo gøre, at der vælges at sige ja tak til en fast partner og dermed parforhold ud fra, at få det fysiske behov dækket i et kæresteforhold. For mig vil det ikke være ok, at vælge partner ud fra, at være desperat sex hungerne, derfor er GP en super dejlig deal jeg har med mig selv og dermed vil amors pil ramme i hjertet når / hvis det sker og hjertet er det rigtige sted for et parforhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 51 minutter siden:

Jeg er nok ikke bedre stillet end mange andre mænd, som har et fysisk behov for sex, men som skrevet mange steder gennem tiden, så tænker vi mænd somme tider med et andet hoved end det der er øverst på kroppen og det kan jo gøre, at der vælges at sige ja tak til en fast partner og dermed parforhold ud fra, at få det fysiske behov dækket i et kæresteforhold. For mig vil det ikke være ok, at vælge partner ud fra, at være desperat sex hungerne, derfor er GP en super dejlig deal jeg har med mig selv og dermed vil amors pil ramme i hjertet når / hvis det sker og hjertet er det rigtige sted for et parforhold.

Jeg forstår hvad De mener, velsagtens essensen i Deres udemærket skriv: " For mig vil det ikke være ok, at vælge partner ud fra, at være desperat sex hungerne "

Jeg ser det anderledes, og har nok ikke samme præmis: jeg oplever det fysiske og mentale som en balance, og ved at forsage det ene frem for det andet oplever jeg mig ude af form. Lidt på samme vis som at slukke sulten ved at bunden en Søbygaard, eller slet og ret en bajer, man er lige sulten en kort stund derpå. Det er nok individuelt hvor fintfølende man måtte være ift den balance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Cage skrev, for 6 timer siden:

På mange måder beundrer jeg de gp'ere, som helt koldt og kynisk kan bruge sig selv på den måde - tage sig godt betalt, og bevare et normalt følelsesliv ved siden af. Det må kræve enorme menneskelige ressourcer. 

Jeg beundrer (og misunder) også de hulebrødre, der bare kan knalde et par gp'ere - og gå videre i deres liv som om intet var hændt. Jeg kan simpelthen ikke mønstre den ligegyldighed overfor et menneske, jeg er så intim med,som det må kræve.

Nu ved jeg godt at du har trukket lidt i land og flere har da også været efter dig, men vi er da enige om, at den måde du ser verden på, dit følelsesliv, hvordan du er som person af emotionelle følelser, ikke kan smides ud som et net over alle GP'er og kunder til GP'er, at de skal være ligesom dig ? Et så forenklet syn og et så stort ego har du ikke. Det kan jeg simpelthen ikke tro.

Det er muligt at hvis du var gigolo, at det for dig ville kræve enorme menneskelige ressourcer at tackle det erhverv for dig, hvis du skulle have et nomalt følelsesliv ved siden af. Men andre er jo mere stærke og har bedre styr på deres følelser end dig, det ved alle jo også ud fra de indlæg du har lavet herinde. Så fordi du ikke har styr på dine følelser, betyder det jo altså ikke at GP'erne har det på samme måde.

Mht. os hulebrødre, at man kan knalde et par GP'ere og så gå videre i ens liv som intet var  hændt og at det signalere ligegyldighed. Jeg går ikke videre i livet som intet er hændt hvis jeg har været sammen med en GP. Tit sætter det sig spor, minder, og for det meste af den gode slags. Jeg har været stamkunde i 9 år hos LilleJulia og selvom jeg blot var kunde, så kom jeg langt ind under huden på hende og hun på mig og det var bare naturligt når man ses så ofte og går fint i spænd sammen, selvom jeg som udgangspunkt hylder princippet om det uforpligtende sexuelle samvær, når jeg går ind til en GP, så er man jo  kun menneske. Jeg søger ikke det intime samvær du søger med pigerne, slet ikke, jeg har ikke det behov som du åbenlyst har og havde jeg det, ville jeg da aldrig få det opfyldt hos en GP, hvilket du også på selvransagelsens lange vej og naive vej for dig, har måtte erkende.

Men det betyder da ikke at man udviser ligegyldighed overfor et andet menneske. Det betyder bare at man er bevidst om at man er kunde, og ikke GP'ens rigtige kæreste, som du af uforklarlige årsager regnede med du skulle være, når du besøgte GP'erne og var helt uforstående overfor at de ikke faldt for dig på stribe, altså sådan rigtig faldt for dig.

Men jeg synes det er kedeligt at fordi du er som du er, at du så perspektivere det ud til at alle andre måtte være ligesom dig, og så krydre det hele med at tale nedladende om os andre fordi vi ikke har truffet de valg som du har truffet. Dit citat kunne jo tolkes derhen, at du er imod prostitution, fordi kunderne er jo nogle dumme svin, der udviser ligegyldighed overfor et andet menneske og GPerne - ja de er jo næsten utopi at de kan have et godt følelsesliv ved siden af deres erhverv. Og hele dit indlæg har desværre bund i at du må være enormt selvcentreret, og det er faktisk ret synd at du ikke har mere nuancerethed i dig, så kunne dine indlæg have meget mere relevans og substans i stedet for bare at udstille dig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hold da op @Aros - kan man virkelig læse så meget om min personlighed ud af det. Jeg er målløst imponeret. Jeg er helt sikkert alt det, du siger.

Selvcentreret 

Unuanceret 

Snævert synet (formuleret som forenklet syn)

Uden styr på mine følelser 

Uforstående overfor at andre ikke synes jeg er guds gave til kvinder.

Naiv

Nedladende

Ja og alt muligt andet du har været i stand til at tillægge min person. Jeg er selvfølgelig fuldstændig enig med dig - aldrig har så ussel en person huseret på EG. Det er faktisk ufatteligt, jeg ikke har taget livet af mig selv endnu.

Helt ærligt @Aros - jeg har virkelig virkelig virkelig svært ved at tage dig alvorligt. At lave en "så grundig"personligheds- og motivanalyse med udgangspunkt i ovenstående citat og måske lidt andre af mine skriblerier, du har læst på et site om købesex - I guder. Det er sgu langt ude. Tag du resten af hylekoret i hånden, så kan I sammen fejre jeres sublime indsigt i mine motiver og karakteregenskaber - for I har sat pilen i bullseye :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Aros, @AalborgLook, @Cage, @Rejsenetvaerk   
Uha, det er en følsom diskussion. - dén med sex. følelser og kærlighed.
Jeg føler mig også provokeret af Cage.
Jeg har jævnligt haft den med et nærtstående familiemedlem, og det er noget nær det eneste vi kan komme op at skændes om.

Det, der sker, oplever jeg, er at der sættes lighedstegn mellem "Følelser" og "Kærlighed" - især når det handler om sex.
Så konklusionen er lidt i retning af, "Nå, OK, du kan ha' sex uden kærlighed - så er du altså sådan een der gerne boller til højre og venstre (underforstået: og er ret ligeglad med pigerne).
Det er helt umuligt at bryde dén mur, lige meget hvad man siger, er svaret det samme - blot med lidt andre ord .. 
Det svarer fuldstændig til at diskutere religion med en stærk troende kristen ... (det har jeg også prøvet nogle gange på nettet, og det stort set det eneste der kan gøre mig så rasende at jeg helt bogstaveligt er bange for at få et slagtilfælde)
Jeg oplever det - også hér - som et retorisk trick, der benyttes - hér, at sætte lighedstegn mellem 'kærlighed' og 'følelser' lige i situationen ... 

Nu er det sådan, at både kærlighed og parforhold reelt er 'out of the question' for mit vedkommende, på grund af nogle komplikationer i mit liv, der udspringer fra mit ene, katastrofale parforhold.
For mig, ville et kærlighedsforhold helt enkelt skabe voldsomt mange flere problemer, end det løser.

Men at jeg ikke har (parforholds)kærlighed, betyder da ikke at jeg er uden følelser, eller en kold skid ... 
Følelserne er bare delt på flere - forskellige følelser for forskellige mennesker mennesker.
Så vidt, så godt .. så længe det handler om venskaber, så kan det nogenlunde tolereres ... 

Men uanset at vi ikke har parforholdskærlighed, så har vi jo altså stadig en seksualitet .. 
Og hvordan forholder vi os til dén .. ?
Jeg har ikke de vises sten .. det er dæl'me et vanskeligt terræn at navigere rundt i, sku' jeg hilse og sige ... 

Jeg oplever da venskabelige føleser og ømhed for de gp'er, jeg har besøgt ... 
At jeg så tænker det ikke er den optimale løsning - bl. a. på grund af hensynet til pigerne - det er en lidt anden historie ... 
Men det ændrer ikke ved, at jeg har haft sympati for alle pigerne - måske med undtagelse af en enkelt - og et par af pigerne har virkelig sat sig spor ... 

Ganske, som med de mennesker man i øvrigt møder i sin dagligdag og har alle mulige niveauer af følelser for og relationer til .. 
At 'holde af', 'være fascineret af' eller at 'være venner med' betyder altså ikke nødvendigvis, at man vil dele bord og seng, selv om der er sex eller erotisk tiltrækning involveret ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Cage skrev, Lige nu:

Hold da op @Aros - kan man virkelig læse så meget om min personlighed ud af det. Jeg er målløst imponeret. Jeg er helt sikkert alt det, du siger.

Selvcentreret 

Unuanceret 

Naiv

Nedladende

Ja og alt muligt andet du har været i stand til at tillægge min person. Jeg er selvfølgelig fuldstændig enig med dig - aldrig har så ussel en person huseret på EG. Det er faktisk ufatteligt, jeg ikke har taget livet af mig selv endnu.

Helt ærligt @Aros - jeg har virkelig virkelig virkelig svært ved at tage dig alvorligt. At lave en "så grundig"personligheds- og motivanalyse med udgangspunkt i ovenstående citat og måske lidt andre af mine skriblerier, du har læst på et site om købesex - I guder. Det er sgu langt ude. Tag du resten af hylekoret i hånden, så kan I sammen fejre jeres sublime indsigt i mine motiver og karakteregenskaber - for I har sat pilen i bullseye :roll:

Nu ved jeg ikke hvad det er for et kor du taler om, og at jeg går lidt til dig, tjaeh skriver du igen og igen noget tåbeligt og placerer selv din røv i klaskehøjde, så må du forvente at nogen klasker til den, også hårdt af og til, og jeg klaskede hårdt, men du bad selv om det med dine evige tåbeligheder i dine indlæg og din måde at opføre dig på. Jeg eller andre herinde generelt er bestemt ikke værre end du selv er, men det undrer mig ikke, at du kun kan se splinten i andres øjne, og ikke bjælken i dit eget øje. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cage skrev, for 2 minutter siden:

At lave en "så grundig"personligheds- og motivanalyse med udgangspunkt i ovenstående citat

"så grundig" ? ...har han ikke bare knaldet sømmet i med den hammer du havde efterladt lige ved siden af?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cage skrev, for 9 minutter siden:

Selvcentreret 

Unuanceret 

Naiv

Nedladende

Men hold nu op, det er langt fra første gang du har luftet de meninger, som du gav udtryk for før.. Og langt fra første gang nogen erklære sig uenige i at være "følelses panserede" fordi vi ikke lægger det samme i ...casual sex (som det nærmere er for ihvertfald mig) som du gør.

"Ungdommen nu til dags" kan man måske sige, for halvdelen af mine venner kan da ikke huske hvem de knaldede med til den sidste fest, jeg tvivler på nogen af dem er "panserede"... Sex er sjovt og vi har det sjovt.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
Ida sunshine skrev, for 3 timer siden:

"Ungdommen nu til dags" kan man måske sige, for halvdelen af mine venner kan da ikke huske hvem de knaldede med til den sidste fest, jeg tvivler på nogen af dem er "panserede"... Sex er sjovt og vi har det sjovt.

Min mor havde ret... Jeg havde de forkerte venner ;) 

En af mine favorit film rammer ret godt et af de problemer jeg syntes at læse mig frem til her. "The 40 year old virgin" - her kommer de ind på at hovedpersonens problem er at han putter "the pussy on a pedistal" og det afholder ham fra af score/få en kæreste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...