Finger 213 Skrevet 23. August, 2016 Anmeldelser, hvor pigens navn ikke står i overskriften, burde slettes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 23. August, 2016 Finger skrev, for 4 minutter siden: Anmeldelser, hvor pigens navn ikke står i overskriften, burde slettes. Jeg er fuldstændig enig i at denne 'anmeldelse' og de 2 profiler burde slettes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 23. August, 2016 @PHD hvorfor pokker skulle den det ?? gider du forklarer det , vil det sige man kun kvalificeres hvis man starter med at lave 10 dårlige . nogle mennesker føler at skulle dele positive anmeldelser oga andre føler at de skal dele negative . dette forum har vel ikke et mantra som hedder negative oplevelser ?? . og hvis man skal til at slette efter lysninger + anmeldelser uden navn i title så får admin sgu travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 23. August, 2016 (edited) Softcore skrev, for 36 minutter siden: @PHD hvorfor pokker skulle den det ?? gider du forklarer det , vil det sige man kun kvalificeres hvis man starter med at lave 10 dårlige . nogle mennesker føler at skulle dele positive anmeldelser oga andre føler at de skal dele negative . dette forum har vel ikke et mantra som hedder negative oplevelser ?? . og hvis man skal til at slette efter lysninger + anmeldelser uden navn i title så får admin sgu travlt. Grundet eroguide's regler, er jeg nødt til at sende svar i pb. Redigeret 23. August, 2016 af PHD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13850 Skrevet 26. August, 2016 Linker lige til en anden anmeldelse af samme pige: Om trådstarter har lavet en falsk anmeldelse eller ej, tør jeg ikke sige - men isåfald er det den mest udførlige falske anmeldelse, jeg nogensinde har set Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg