Ferdinand 377 Skrevet 24. August, 2016 Så skal de også forkæles øst for bæltet, der er sgu da gang i den unge dame https://annoncelight.dk/showad/213257 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 24. August, 2016 Wow. De kan godt begynde at glæde sig. Jeg er stadigvæk høj i hatten efter i går hun er flittig den unge dame. Ærgerligt jeg ikke skal til København 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 25. August, 2016 Vi har måtte rydde en del op i denne tråd. Vi anbefaler stærkt at man holder sig i skindet med de gensidige beskyldninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EUwanker 212 Skrevet 25. August, 2016 HUN ER SUPER LÆKKER Jeg har meldt mig til og glæder mig vildt til at fyrer den af oppe i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 26. August, 2016 Jeg var så heldig at være i Jylland til hendes første gangbang OMG hun er godt nok lækker og nu kommer hun til Sjælland , hvor heldig kan man være jeg er tilmeldt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 26. August, 2016 bakkely skrev, for 11 timer siden: Jeg var så heldig at være i Jylland til hendes første gangbang OMG hun er godt nok lækker og nu kommer hun til Sjælland , hvor heldig kan man være jeg er tilmeldt. Vil du skyde på 27 er den rigtige alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 26. August, 2016 Ja det passer meget godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 26. August, 2016 ja det er vidst meget rigtig var til hendes gangbang i vejle i denne uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 26. August, 2016 Det vil jeg også skyde på er rigtigt med de 27 år, ikke at jeg går vildt meget op i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktorlove 18 Skrevet 31. August, 2016 Hun ser da godt nok lækker ud nu har jeg tilmeldt mig og det bliver spændene at se hvad hun er for en lille frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 31. August, 2016 Doktorlove skrev, for 2 timer siden: Hun ser da godt nok lækker ud nu har jeg tilmeldt mig og det bliver spændene at se hvad hun er for en lille frækkert måske kan vi få en lille anmeldelse bagefter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mm812 77 Skrevet 2. September, 2016 Sex uden kondom...jeg melder pas, det er simpelthen for usikkert for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 3. September, 2016 Lige en lille anmeldelse af dette gangbang i Birkerød. Hun var sku lige så god og dejlig som da jeg var til gangbang med hende i Vejle og hold nu op hun er en smuk pige. Hun tog sig pænt af alle os der var mødt op og tror ikke der var nogen der gik derfra uden et smil på læben Stedet var et rigtig fint sted , der var masser af plads og man kunne holde en lille pause i en sofagruppe , der var sodavand og kaffe til fri afbenyttelse. Så ikke noget at sætte på pige , sted og gangbang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 4. September, 2016 Hvor mange deltog? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salgshans 21 Skrevet 4. September, 2016 Tilslutter mig Bakkely anmeldelse, Rigtig fint arrangement. Hun er dæl'me lækker og tog sandelig godt imod, intet af klage over Vi sjællandere er MEGET glade den unge dame tog herover, så vi også kunne få fornøjelsen.......KOM MEGET GERNE IGEN FRØKEN :):) Til Bombrn......Vi var ca 10 vil jeg tro.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 5. September, 2016 kan se på det, at Sjællændere og jyder har nogenlunde samme smag når det kommer til den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg