pocketmoney 639 Skrevet 29. August, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 time siden: Big time spam fra Ida I må gerne sige hvilke i fortrækker (Til annoncer) Så er i dejlige Kys fra Ida Smuk og vanvittig lækker alt perfekt:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 29. August, 2016 Ida sunshine skrev, for 33 minutter siden: Tyrol er ikke lige mig, med mindre det serveres med Dirch Desuden kan min krop slet ikke ankelstøvler og nederdel "Bye bye proportions" Lige i den stilling bemærker man nok ikke proportionerne så meget Hvis du indtager positionen, så skal jeg nok synge "Ja, ja, ja, nu kommer jeg ..." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 29. August, 2016 Mine favoritter er 1,6 og 10, men de er allesammen super gode. Man får absolut lyst til at se mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 29. August, 2016 Lækre billeder som det er svært at vælge imellem Skal det være, så 3,7 og 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 29. August, 2016 Hej Ida jeg synes nr 1, 5, 6 og farvebillederne. Ikke let at vælge, du er jo gudesmuk lige meget hvordan du så end blir fotograferet - suk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 29. August, 2016 Highlow skrev, for 18 minutter siden: Hej Ida jeg synes nr 1, 5, 6 og farvebillederne. Ikke let at vælge, du er jo gudesmuk lige meget hvordan du så end blir fotograferet - suk. :* du er så sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 356 Skrevet 29. August, 2016 Farvebillederne har meget dejlig stemning, måske mest på grund af vinkel hvor man ser lidt af læber. Lige til at kysse. Det første billede har den bedste(neutrale) sløring af ansigt. Den hvide klat på de andre er lidt sjusket, må kunne laves pænere! De sort/hvide billeder giver et godt (lidt klinisk) ide om kropsbygning på en dejlig kvinde, som kan være stolt af sin krop. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 29. August, 2016 TordenSkjold skrev, Lige nu: Det første billede har den bedste(neutrale) sløring af ansigt. Den hvide klat på de andre er lidt sjusket, må kunne laves pænere! Skjold. Ja det er lidt sjusket Det tog for lang tid med sløring og så satsede jeg på at i ikke ville lægge mærke til andet end brysterne Og tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1722 Skrevet 30. August, 2016 Kan især godt lide billederne i sort/hvid. De vækker nogen dejlige minder inde i mit hoved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2016 Billede 7 er rigeligt til at jeg er solgt. Ufattelig lækker røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 30. August, 2016 Å IDA du er bare så smuk !! TAK JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kevin77 29 Skrevet 30. August, 2016 Helt klart nr. 6! Selvom du egentlig ikke er min type, og også alt for nøgen, så bliver jeg en lille smule forelsket når jeg ser det blik i dine øjne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. August, 2016 Kevin77 skrev, for 5 minutter siden: Helt klart nr. 6! Selvom du egentlig ikke er min type, og også alt for nøgen, så bliver jeg en lille smule forelsket når jeg ser det blik i dine øjne... ...Nøgen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kevin77 29 Skrevet 30. August, 2016 Ida sunshine skrev, for 15 minutter siden: ...Nøgen? Jaja, kald mig bare gammeldags Jeg synes kvinder er mest sexede med tøj på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. August, 2016 Kevin77 skrev, for 1 minut siden: Jaja, kald mig bare gammeldags Jeg synes kvinder er mest sexede med tøj på... ja.. det var bare en joke. reference røg nok i svinget Jeg er pænere nøgen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg