Domand 0 Skrevet 30. August, 2016 Hej er en voksen velholdt mand der har stor lyst til en emo tøs med massere af tatoveringer, pirceringer og gerne farvet hård. Kort sagt jo mere ekstrem desto bedre. Helst kbh området Nogle idé til piger der kan besøges? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donhardcore 101 Skrevet 31. August, 2016 Følger med her, er selv interesseret i sådan en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herb 10 Skrevet 31. August, 2016 (edited) Jeg har været forbi hende der går under navnet Birdie. Hun har masser af tatoveringer, dog vil jeg ikke kalde hende for emo. Personligt har jeg kun haft gode oplevelser med hende Redigeret 31. August, 2016 af Herb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 5. September, 2016 Uhh.. Den dejlige Kimmie inde hos os kunne være et fantastisk bud på det du søger.. Måske ikke direkte EMO men alt det andet stemmer.. Knus Jennifer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 6. September, 2016 Og EMO betyder...?? Sorry men kender ikke dette begreb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fallara 137 Skrevet 6. September, 2016 Playful skrev, for 44 minutter siden: Og EMO betyder...?? Sorry men kender ikke dette begreb http://lmgtfy.com/?q=emo+girls 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg