Torbo 37 Skrevet 1. September, 2016 Jeg er en meget kræsen mand. Mon nogle har lidt nærmere kendskab til denne skønhed som huserede for ca et halvt år siden på SD? https://sugardaters.dk/show?alias=Missetaten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 1. September, 2016 hun er ikke aktiv p t har ikke været det i over en måned har du mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Torbo 37 Skrevet 1. September, 2016 cokken skrev, for 1 minut siden: hun er ikke aktiv p t har ikke været det i over en måned har du mødt hende ? Næ desværre. Derfor jeg spørg. Der går to måneder mellem jeg falder i svime, som med hende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 1. September, 2016 men du har ikke mødt hende tidligere , tja der er jo mange derinde god jagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 1. September, 2016 men hun ser meget ung ud, kan godt komme i tvivl om hun er lovlig ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 1. September, 2016 cokken skrev, for 2 timer siden: men hun ser meget ung ud, kan godt komme i tvivl om hun er lovlig ??? du glemmer §7 shame on you;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 2. September, 2016 steiner nej jeg husker den og gør opmærksom på netop det problem så knyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 2. September, 2016 cokken skrev, for 7 timer siden: steiner nej jeg husker den og gør opmærksom på netop det problem så knyt Så bør du lære at læse § 7. Det er forbudt at skrive eller antyde at massagepigen er under det fyldte 18 år, og enhver efterlysning af mindreårige piger/drenge vil medføre bortvisning. Omtale af seksuelle forhold til unge under det fyldte 18 år, er ligeledes heller ikke tilladt og vil medføre bortvisning. og her på siden prøver vi også, at holde en høvisk tone over for andre, også selv om vi er uenige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 2. September, 2016 ja ok men det var nu en advarsel som var velment og det var sgu det modsatte af efterlysning , måske en advarsel om netop hvad den paragraf betyder, gå lidt efter indholdet i stedet for manden tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg