Gæst Skrevet 6. September, 2016 åh, tror jeg vil ta' en lur på sofaen. Har 'rester' til aftensmad i dag, så der er helt ro på lige nu - uhm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 6. September, 2016 Arj, jeg gad godt dele et par rester....lige nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 6. September, 2016 ÅÅÅÅÅ hunden er i løbe tid lige nu den knalder mig hele tiden træls, men tungen ud af munden er lidt sjovt !! Har det næsten på samme måde. Tænker på en ny GP udfordring noget vildt!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. September, 2016 jp skrev, for 13 minutter siden: ÅÅÅÅÅ hunden er i løbe tid lige nu den knalder mig hele tiden træls, men tungen ud af munden er lidt sjovt !! Har det næsten på samme måde. Tænker på en ny GP udfordring noget vildt!! Uha jp - du bevæger dig på kanten af noget kontroversielt - dyresex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 6. September, 2016 Har endeligt fået fri - skal være i lufthavnen kl 4:50, et eller andet sted i mit liv har jeg taget en forkert beslutning - kunne dreje halsen om på min studievejleder lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 6. September, 2016 Cage skrev, for 26 minutter siden: Uha jp - du bevæger dig på kanten af noget kontroversielt - dyresex Ja GP dyr sex !!! men må jo springe i mål !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LineandYou 367 Skrevet 6. September, 2016 Ny kanin til junior , det er lummert ved Glostrup 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. September, 2016 Er alene hjemme så jeg tager en spiller og går i seng. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nihil 435 Skrevet 7. September, 2016 Sidder en tidlig morgen og funderer over om man kan åbne en hummerklo civiliseret, uden det rette værktøj - eller om man bare skal påtage sig en attitude af hulemand. Det var en semi opfordring til et godt råd. Og, nå ja, er ved at løbe tør for smøger.....og der er intet åbent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. September, 2016 Tager påarbejde nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 7. September, 2016 Skal til Bornholm på udvidet weekend. Bliver hentet om 1,5 time. Yes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2016 Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden: Skal til Bornholm på udvidet weekend. Bliver hentet om 1,5 time. Yes. Til møde med din navnebror 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 7. September, 2016 Jubler over at bilen med lidt tricksen hist og her formodentligt ankommer fredag Kun for at huske at resten af ugen er planlagt fra morgen til aften uden pause og næste uge ser ikke bedre ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 7. September, 2016 6 timers møde overstået, min klient modtager kreditnota på 1,3 (personlig rekord) - ville ønske jeg var provisionslønnet lige nu alt i alt en fantastisk dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nihil 435 Skrevet 7. September, 2016 Overvejer hvor mange bønder der går på en konge, ikke i højde, men sådan i drøjde - Og hvad om den royale også er halvt bonde. Altså det spil har jeg aldrig grejet. Hov.....beklager til integriteten af tråden og dennes starter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. September, 2016 Idag vil jeg helt selv"udslettende" opføre mig som en 4-5 årig i børnehaven - det bliver nok en ren præpubertær dag forestiller jeg mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 8. September, 2016 Cage skrev, for 2 timer siden: Idag vil jeg helt selv"udslettende" opføre mig som en 4-5 årig i børnehaven - det bliver nok en ren præpubertær dag forestiller jeg mig. Den opførsel møder jeg dagligt fra voksne mennesker, intet unormalt eller selvudslættende i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 8. September, 2016 Citat Lorte dag ØV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 9. September, 2016 Endelig fredag... Weekenden truer. Sæsonens første turneringskamp i billard venter i aften. Mon ikke der glider en enkelt kold ned eller 2? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 9. September, 2016 Har købt en elcykel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. September, 2016 Jeg har lige fået morgenmad på Cafe Klint nede ved havnen i Gudhjem Den var lækker. Nu skal jeg op på Bokul. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 9. September, 2016 Bilen er synet... Det hjalp at ankomme i den bil der faktisk var indkaldt... Iaften skal jeg ud med gode venner - det bliver en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. September, 2016 Trådstarter pist verswunden. Kan garantere, jeg har ikke overgivet TS til min familie i de bornholmske klipper. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 9. September, 2016 LineandYou skrev, den 6/9/2016 at 21:57: Ny kanin til junior , det er lummert ved Glostrup Er det ikke altid lummert, der hvor du befinder dig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 9. September, 2016 Skal vi lade denne tråd leve til hyllest til Cage og lade den blive lang !! Drak grav øl i gård er lidt fortumlet ! Vi vil savne ham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg