Gæst Skrevet 3. September, 2016 Så blev det lørdag. Tror jeg skal kigge på fugle og drikke The i græsset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 3. September, 2016 Cage skrev, for 20 minutter siden: Så blev det lørdag. Tror jeg skal kigge på fugle og drikke The i græsset Hvis du kommer tæt nok på, så skal jeg få en and eller gås til, at falde ned i dit skød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2016 @HammerAarhus hvad med en appelsin i turbanen - kan du klare det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 3. September, 2016 @Cage der er ingen flyvende appelsiner her, så desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 3. September, 2016 Jeg har forskellige farvet strømper på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 3. September, 2016 Jeg sidder på vores vaskeri med 8 maskiner. Så jeg ser 8 programmer på en gang. Man bliver jo helt rundtosset oppe i hovedet. Derefter kan jeg få hovedet varmet op og til sidst rynkerne glattet ud ved mellemste varme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helene 131 Skrevet 3. September, 2016 Vildmand skrev, for 19 timer siden: Kigger på ny bil.... uhmmmm lædder så er vi to ... foretrækker også læder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 3. September, 2016 Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden: Jeg sidder på vores vaskeri med 8 maskiner. Så jeg ser 8 programmer på en gang. Man bliver jo helt rundtosset oppe i hovedet. Derefter kan jeg få hovedet varmet op og til sidst rynkerne glattet ud ved mellemste varme. Er det svensk farveTV? Kulørt skåneprogram. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2016 Hohoho skrev, for 4 timer siden: Jeg har forskellige farvet strømper på Håber ikke du også har sandaler på - for vil nogle hævde, det er kontroversielt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. September, 2016 Jeg vil tage boxer shorts omvendt på. Så kan de bruges imorgen igen. Og dingleripsene kan få nyt stof. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2016 Ha ha ha ha ha ha @kanonkongen hvordan kan du mene, det ikke er kontroversielt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 3. September, 2016 (edited) ja ja ...det regner ikke mere så vil gå i gang med at slå græsplænen Redigeret 3. September, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 3. September, 2016 Helene skrev, 1 time siden: så er vi to ... foretrækker også læder Dejligt, ny bil der dufter af dame i nye bukser........ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helene 131 Skrevet 3. September, 2016 har faktisk en magen til på gæstebadeværelset, måske jeg skulle købe en i gul: http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/claus-tog-en-rød-ikea-skammel-med-i-bad-det-blev-en-uforglemmelig-oplevelse/ar-AAiq2Lb?ocid=spartandhp 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 3. September, 2016 Er blevet spontant inviteret ud og spise af en gammel veninde som jeg ikke har set i 2 år, hun har boet i Singapore, men er åbenbart hjemme igen... Spændende aften forude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 3. September, 2016 Helene skrev, for 1 time siden: har faktisk en magen til på gæstebadeværelset, måske jeg skulle købe en i gul: http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/claus-tog-en-rød-ikea-skammel-med-i-bad-det-blev-en-uforglemmelig-oplevelse/ar-AAiq2Lb?ocid=spartandhp Som at se "Klassefesten", hold kæft den scene i saunaen er klasse!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 3. September, 2016 Har taget en morfar på 1,5 time. Sider nu og stener foran Intet kontroversielt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helene 131 Skrevet 3. September, 2016 Cage skrev, for 7 timer siden: Håber ikke du også har sandaler på - for vil nogle hævde, det er kontroversielt er det ikk' bar' dårlig smag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 3. September, 2016 (edited) modenelsker skrev, for 5 timer siden: Har taget en morfar på 1,5 time. Sider nu og stener foran Stakkels mand, selv foretrækker jeg modne kvinder Redigeret 3. September, 2016 af Tass Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 4. September, 2016 Jeg er fuldesyg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 4. September, 2016 Jeg skal ud og nyde det gode vejr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2016 Jeg skal ordne billeder på min pc. Og online shoppe lidt i UK. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2016 om 5 minutter er der hjemmebagte proteinboller til sen morgenmad. Må hellere vække teenageren nu så...! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. September, 2016 Ja jeg skal vende boxershorts efter bad Og vil nå den sidste plads i kirken. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 4. September, 2016 Har lige mailet en - "God søndag" til min date Nadezhda i Zhytomyr i Ukraine og bekræftet, at vi ses igen i første uge i Oktober - - Intet kontroversielt i det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg