Hop til indhold
Albert1154

Nyt sted i Horsens

Recommended Posts

Besøgte i sidste uge det nye sted på Beringsplads i Horsens. Ejeren har tidligere været på én af massageklinikkerne i Borgergade (tror jeg den hedder) hvor jeg besøgte hende og fik den store tur med det hele. Hun er en pæn pige et sted midt i eller sidtst i 30erne vil jeg tro. kønt ansigt og en ok krop. Hendes massage er ikke noget at skrive om, men resten HJ og BJ og alm sex var fint. Nu er hun startet for sig selv, og jeg mødte en rigtig pæn yngre pige der, som jeg, af økonomiske årsager, kun fik massage og HJ af. Det var rigtig godt. Et hyggeligt sted med en ret afslappet atmosfære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hunteer skrev, for 55 minutter siden:

Hvad hed stedet 

Thana Thaimassage hedder det nye sted. Jeg husker ikke hvad det andet hed, men det var det der lå lige før krydset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været i thana thai massage, min massage var super, men det virkede ikke som om der var noget "ekstra" på menuen. Tror det var ejeren der gav mig massage, hed vistnok Lorn 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt forvirret, specielt over Alberts indlæg.

Jeg har i over et halvt år besøgt den kvinde vi taler om,  som før var i Borgergade og nu har startet hendes eget sted: Thana Thai massage. Jeg er aldrig blevet spurgt om jeg ville ha´ andet end blot massage, og qua mine samtaler med hende, har jeg helt klart forstået, at hun ikke tilbyder andet til nogen. Hvad hendes ansatte så tilbyder, det har jeg ingen anelse om.

Hun er en rigtig sød og meget smilende pige, så hvis man er til massage, og ikke andet, så synes jeg at man skal aflægge hende et besøg, men alt andet, tror jeg man skal gå andre steder for at få.

Og Alber, hvis du vil vide noget om steder i Vejle, var det måske en ide at slå det op ude i forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...