Silver 11 Skrevet 4. September, 2016 Nogen der kender rose welness i Vejle. Kom frisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 4. September, 2016 Underlig anmeldelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 4. September, 2016 Steenborg skrev, for 3 timer siden: Underlig anmeldelse! ja og så under efterlysning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 4. September, 2016 knallert skrev, for 4 timer siden: ja og så under efterlysning Nu fandt jeg mine briller. Undskyld Silver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bettepiller 2 Skrevet 5. September, 2016 mener du Rosa's wellness .............vedelsgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 15. September, 2016 var forbi i Tirsdag jeg blev taget imod af en thai på ca 40 år vil jeg tro, hun spørger om hvad jeg ønsker, jeg siger massage så spørger hun om hvad mere, så aftaler vi fuld pakke til 800, fin pris så til min store overraskelse smider hun alt tøjet i mens hun masserer mig, rigtige god og hår massage, og ful pakke var også til ug 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg