Peter-6 74 Skrevet 6. September, 2016 Er kommet hjem efter et forrygende gb med denne lille lækre sag. gb blev holdt under trange kår i privat lejlighed. Tros sin unge alder kunne hun klare hele denne hoben af gode voksne mænd. Hun tabte ikke modet undervejs men opfordrede dem til at gå til den. med det resultat at hun vistnok blev øm i fissen til sidst. Så hun kom nok ikke i rideskolen den dag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 6. September, 2016 Ja jeg kan kun sige, at jeg havde gerne deltaget, dersom tiden havde været til det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. September, 2016 Har det været annonceret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 7. September, 2016 TommyHansen skrev, for 1 time siden: Har det været annonceret? ja her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-6 74 Skrevet 8. September, 2016 Jeg fik indtryk af at der var en venteliste. Der er heller ikke meget ved at der er så mange på én gang. Jeg tror da hun kommer igen for hun har udtalt at det var en sjov oplevelse. Der kom en pige mere blot for at se hvad gb var for noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 8. September, 2016 Peter-6 skrev, for 13 timer siden: Jeg fik indtryk af at der var en venteliste. Der er heller ikke meget ved at der er så mange på én gang. Jeg tror da hun kommer igen for hun har udtalt at det var en sjov oplevelse. Der kom en pige mere blot for at se hvad gb var for noget. ja du har ret i at der var venteliste - der var en enkelt som ikke fik samlet flasker hurtigt nok ;o) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg