Storstrafferen 64 Skrevet 6. September, 2016 Var på udkik efter en god gang massage med mulighed for ekstra i Ålborg her til aften, men min søgen efter gode steder her på EG og på Annoncelight og Thailisten vest, syntes at begrænse mine muligheder lidt. Jeg har haft nogle rigtig gode oplevelser på thaisteder i hovedstaden og i Vejle, særligt har jeg flere gange fået helt eventyrlig lækker og fræk B2B. Jeg er altid interesseret i ordentlig massage først, og så er det andet afhængig af kemi mm. Jeg går aldrig efter døgnåbne klinikker eller andet som indikerer rendyrket bordel, og jeg har aldrig købt fuldpakke, men elsker store bløde bryster indsmurt i olie og B2B. En del af udfordringen, synes at være overhovedet at finde et sted i Ålborg der kunne leve op til det, som havde åbent efter 20,hvilket var min tidligste mulighed pga. job. Efter nogen søgen rundt, prøvede jeg at ringe til Chok Dee på Vesterbro, da der var nogle lidt ældre tråde herinde, hvor hun fik ok andmeldelser. De havde åbent, selvom der står ar de lukker kl. 20 både på nettet og på døren. Igår gik jeg forbi ved 21 tiden, og der var alt mørkt. Nå, men jeg drog afsted og blev mødt af en smilende lidt ældre (vel 45-50) kvinde i døren, men hun blev afløst af en yngre i massagerummet. Lille fuldfed model, men smilende. Kunne ikke et kvæk dansk og kun et eller to kvæk engelsk. Bestilte en times oliemassage, og ville vente med yderlig bestilling til jeg følte om det bar i den retning. Massere kunne hun nu ikke, det blev til lidt trykken og smørren ind. Det gik hurtigt over i inderlår med tydelig interesse i at komme til noget mere, så jeg forsøgte at forklare at jeg mest var kommet for Thaimassage. Det forstod hun ikke rigtig, og jeg lod mig smøre ind, og efter en halv time havde jeg fået mig en halvkedelig olie-spiller til et 7-tal på den gamle karakterskala. 600 kr fattigere og skuffet forlod jeg bygningen. Gentagelsesfare: Lav. Er der nogen derude med fingeren på pulsen i Ålborg som kan anbefale andre steder i den Nordjyske hovedstad ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 12. September, 2016 Nej det er lidt for sørgeligt med massagen delen , de vil bare have man sprøjter hurtigt med spermen og komme ud igen og op til 1200-1500 kr fattigere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 22 Skrevet 12. September, 2016 Det ser meget skidt ud i Aalborg pt. Har kørt til Randers i lang tid af samme grund for at besøge enten Cat eller Anny...sikker kort "næsten" hver gang. Kunne være godt hvis der dukkede noget tilsvarende op længere nordpå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 12. September, 2016 Følgende giver god massage i Aalborg. Hun er lidt skør men hvis du kan leve med det er massagen godt. Har hj ved hende har ikke ønsket mere. Thai-Sportmassage Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 13. September, 2016 Thai-sport massage er ikke til andet end hj..har været der en del gange. Men hendes håndtrold er ENESTÅENDE, Om end en sjov måde hun gør det på..............:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pj773 Skrevet 17. September, 2016 Prøv Voerbjergvej. Fik et helt p er fekt blow i søndags. Ved ikke hvad hun hedder men hun var lige ankommet fra Tyskland. Rejser igen om en uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 18. September, 2016 Pj773 skrev, for 15 timer siden: Prøv Voerbjergvej. Fik et helt p er fekt blow i søndags. Ved ikke hvad hun hedder men hun var lige ankommet fra Tyskland. Rejser igen om en uge. Hej PJ Hvor er det henne?Jeg kan ikke se at der skulle være noget på Voerbjergvej på Thailisten Vest? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pj773 Skrevet 18. September, 2016 Nordlys12 skrev, for 6 timer siden: Hej PJ Hvor er det henne?Jeg kan ikke se at der skulle være noget på Voerbjergvej på Thailisten Vest? På forhånd tak De annoncerer i travbanen. Det er i Nørresundby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pj773 Skrevet 18. September, 2016 Pj773 skrev, Lige nu: De annoncerer i travbanen. Det er i Nørresundby. Undskyld travbladet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg