Ferdinand 377 Skrevet 7. September, 2016 uha, der sker godt nok noget i starten af næste uge - https://annoncelight.dk/showad/214471 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 7. September, 2016 fik lige øje på at der i annoncen er et link til en tidligere tråd, som jeg i øvrigt selv startede den gang - men der ligger godt nok nogle virkelig gode anmeldelser. eroguide.dk/forum/topic/55545-gangbang-torsdag-den-12-maj-med-36-%C3%A5rig-gift-dansk-brunette-i-vejle/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erotiker 26 Skrevet 7. September, 2016 Er det Katrine, der også var i Århus ca. midt i juni, der er på banen igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 7. September, 2016 det er jeg ret sikker på det er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 10. September, 2016 Så er jeg sørme meldt til det i Århus med Kathrine. Hun lyder rigtig fræk og dejlig er der andre brødre der deltager i dette ? Hun har ret gode anmeldelser fra tidligere kan jeg læse mig frem til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg