Gæst Skrevet 9. September, 2016 Inde i selve transitområdet i Bangkok Lufthavn ligger der en Thaimassage - er der nogen som har prøvet den ?? Jeg har nemlig snart adskillige timer i transit på vejen videre til Vietnam, så tænkte at bruge en time eller to der Jeg hører gerne - og ellers skal jeg nok fortælle når jeg er hjemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 10. September, 2016 legesyg skrev, for 19 timer siden: Inde i selve transitområdet i Bangkok Lufthavn ligger der en Thaimassage - er der nogen som har prøvet den ?? Jeg har nemlig snart adskillige timer i transit på vejen videre til Vietnam, så tænkte at bruge en time eller to der Jeg hører gerne - og ellers skal jeg nok fortælle når jeg er hjemme Hvis det er massage du leder efter i lufthavnen, er den både ringe og dyr....og der er ikke noget sex includeret Forslag: Ring til Devils Den og book deres Van med to piger ved lufthavnen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2016 all skrev, for 2 timer siden: Hvis det er massage du leder efter i lufthavnen, er den både ringe og dyr....og der er ikke noget sex includeret Forslag: Ring til Devils Den og book deres Van med to piger ved lufthavnen... så lang tid har jeg heller ikke, jeg lander kl 7 om morgenen, og har et fly videre kl 16... Er der nogle gode forslag ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg