Gæst Skrevet 11. September, 2016 Nogle der har prøvet Maya . Hun virker sød, men jeg er lidt bange for hun er syg, da hun virker meget tynd på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 11. September, 2016 (edited) keldbent skrev, for 2 timer siden: Nogle der har prøvet Maya . Hun virker sød, men jeg er lidt bange for hun er syg, da hun virker meget tynd på billederne. Syg på hvilken måde? Anorexi? Jag syns ikke hon er SÅ tynd, måske lidt underviktig men ikke sygeligt. Syns der er før mange tykke GP's Redigeret 11. September, 2016 af Lemac 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2016 Lemac skrev, for 28 minutter siden: Syg på hvilken måde? Anorexi? Jag syns ikke hon er SÅ tynd, måske lidt underviktig men ikke sygeligt. Syns der er før mange tykke GP's Hun virker meget tynd på de billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 510 Skrevet 12. September, 2016 Wauv hun er smuk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 12. September, 2016 Veninden ser godt nok lækker ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ny_kjs 109 Skrevet 12. September, 2016 Ja Monica er super sød og dejlig;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubble 14 Skrevet 13. September, 2016 Har selv haft fornøjelsen af Maya og billederne er absolut hende. Hun var meget smilende, imødekommende og så havde vi en utrolig god kemi men jeg kan læse mig frem at andre også har haft en god oplevelse med hende. Hun er tynd men synes ikke at der var noget der skreg "syg" men hvis du allerede har det lidt svært nu så ved jeg ikke om du skifter mening hvis du skal mødes med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg