cokken 64 Skrevet 12. September, 2016 nogen som har erfaringer skal mødes til et blov , hos mig på lørdag er hun det være https://sugardaters.dk/show?alias=Mirabela Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 12. September, 2016 Kommer an på prisen. Hun prøver at lokke flere penge ud af dig sikkert, efter et par gange med hende opgav jeg yderligere kontakt da hun blev for useriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 14. September, 2016 HestenDK - du har mødt hende? er hun til det hele, ellr kun blow ? (Og hvilket prisleje?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mm812 77 Skrevet 21. September, 2016 Havde en aftale med hende engang, så hun aflyse og fik en anden tid, så hun så prøvede at aflyse igen var det slut. Jeg kan have været uheldig, men det er ikke ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denmand 244 Skrevet 21. September, 2016 mm812 skrev, for 13 minutter siden: Havde en aftale med hende engang, så hun aflyse og fik en anden tid, så hun så prøvede at aflyse igen var det slut. Jeg kan have været uheldig, men det er ikke ok. Har samme oplevelse af hende. Utroværdig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 23. September, 2016 cokken skrev, den 12-09-2016 at 18:36: nogen som har erfaringer skal mødes til et blov , hos mig på lørdag er hun det være https://sugardaters.dk/show?alias=Mirabela Hvordan gik det så i lørdags???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. September, 2016 Cokken er ikke længere i blandt os... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 23. September, 2016 Sparkster skrev, for 2 timer siden: Cokken er ikke længere i blandt os... Det var et stort tab for os.......Or Not..... RIP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 24. September, 2016 Det er altid, ærgerligt at miste sin "Cock", hahah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 24. September, 2016 TboneDK skrev, for 7 timer siden: Det er altid, ærgerligt at miste sin "Cock", hahah Så må du ud og finde din "Cock" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg