Pite 3253 Skrevet 15. September, 2016 Hej I de nye annoncere her på Eroguide står der " Er til TG/TS " hvad betyder det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BWC 2 Skrevet 15. September, 2016 at det er en transgender/transsekseual 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 15. September, 2016 Jeps, det ved jeg Det betyder om man modtager transkønnede og transeksuelle, umiddelbart tror jeg ikke det er noget du behøver hæfte dig ved, men jeg kan naturligvis ha taget fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 15. September, 2016 Liv skrev, for 34 minutter siden: Jeps, det ved jeg Det betyder om man modtager transkønnede og transeksuelle, umiddelbart tror jeg ikke det er noget du behøver hæfte dig ved, men jeg kan naturligvis ha taget fejl Du har helt ret Liv, med var bare nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 15. September, 2016 Nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på transkønnede og transseksuelle? Er det med eller uden kønsoperation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg