AlfaN 2235 Skrevet 19. September, 2016 En der ved om det er standard 800kr 30min med hende? de svarer ikke på mine beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 188 Skrevet 22. September, 2016 Altså hør nu ..... de gider ikke dine beskeder ..... Såfremt du føler dig tiltrukket af hende vil jeg anbefale at du køber hende for en hel time - og hun er alle pengene værd Du kan få hende i sexet outfit og hun er leveringsdygtig i alle kategorier - pris kan jo ikke spille nogen større rolle når du alligevel har besluttet at være din kone utro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 22. September, 2016 Pussy Lover skrev, for 19 minutter siden: Altså hør nu ..... de gider ikke dine beskeder ..... Såfremt du føler dig tiltrukket af hende vil jeg anbefale at du køber hende for en hel time - og hun er alle pengene værd Du kan få hende i sexet outfit og hun er leveringsdygtig i alle kategorier - pris kan jo ikke spille nogen større rolle når du alligevel har besluttet at være din kone utro Bøvs! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 23. September, 2016 Pussy Lover skrev, for 10 timer siden: Altså hør nu ..... de gider ikke dine beskeder ..... Såfremt du føler dig tiltrukket af hende vil jeg anbefale at du køber hende for en hel time - og hun er alle pengene værd Du kan få hende i sexet outfit og hun er leveringsdygtig i alle kategorier - pris kan jo ikke spille nogen større rolle når du alligevel har besluttet at være din kone utro Det var da en super besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1334 Skrevet 23. September, 2016 Pussy Lover skrev, for 15 timer siden: Altså hør nu ..... de gider ikke dine beskeder ..... Såfremt du føler dig tiltrukket af hende vil jeg anbefale at du køber hende for en hel time - og hun er alle pengene værd Du kan få hende i sexet outfit og hun er leveringsdygtig i alle kategorier - pris kan jo ikke spille nogen større rolle når du alligevel har besluttet at være din kone utro FJOLS !!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. September, 2016 Pussy Lover skrev, for 20 timer siden: Altså hør nu ..... de gider ikke dine beskeder ..... Såfremt du føler dig tiltrukket af hende vil jeg anbefale at du køber hende for en hel time - og hun er alle pengene værd Du kan få hende i sexet outfit og hun er leveringsdygtig i alle kategorier - pris kan jo ikke spille nogen større rolle når du alligevel har besluttet at være din kone utro Tjaa: Boller fra Kohberg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest D54 Skrevet 24. September, 2016 AlfaN skrev, den 9/19/2016 at 11:19: En der ved om det er standard 800kr 30min med hende? de svarer ikke på mine beskeder. Hmmmmmm .... 473 indlæg til dato ... og så dette spørgsmål !!!! Hvad er det du virkelig vil vide??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg