Makey 10 Skrevet 20. September, 2016 (edited) Ved ikke om det er det rigtige sted at poste det. Havde en aftale med profilen 'Altid fræk', hvor jeg efter aftale betaler for transport og middag. Blev dog lidt mistænksom, da der kun dukkede en fyr ved navn Peer op, når jeg lavede lidt research på 'hendes' Tlf nummer. En time inden aftale tidspunkt beder hun mig overføre penge til transport, og vil ikke ringe, sende et billede på snap, sige sit Facebook navn osv. Da jeg nægtede blev jeg efterfølgendeblokeret. Så selvom jeg er helt overbevist, er jeg dog ikke 100% på det er en fake profil. Men tag jer i agt God dag! Redigeret 20. September, 2016 af Makey Mere konkret overskift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest farvel25 Skrevet 20. September, 2016 Kæft et fjols Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 20. September, 2016 Peer har floreret derinde i et stykke tid, med diverse profiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makey 10 Skrevet 20. September, 2016 Ja okay. Plejer ellers at gennemskue sådan noget med det samme, men det var ikke sådan lige til at opdage hurtigt den her gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 23. September, 2016 Er det hende eller ham her: https://sugardaters.dk/show?alias=altidfræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makey 10 Skrevet 23. September, 2016 Den siger profilen er slettet, men ja, det er det højst sandsynligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 23. September, 2016 Makey skrev, for 2 timer siden: Den siger profilen er slettet, men ja, det er det højst sandsynligt Nej du er bare blokeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg